verzorgpaardje gevonden

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Margaret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 21:27

hiep hoi, hiep hoi heb een verzorgpaardje gevonden. Een haflinger en zoo lief. Heb van de week er weer even op gereden (is pas ingereden door de eigenaresse) en zelfs mijn dochtertje van twee zat als een prinses op haar. Ze deed helemaal niets!! Mijn arme man; krijgt ie in de toekomst straks twee vrouwen verslaafd aan paardrijden (hihi). Daarbij kan ik dus ook mijn dochtertje gewoon meenemen, want de eigenaresse past dan op tijdens het rijden. Ik vind dit echt gaaf. Zo iets maak je niet zo vaak mee, althans ik niet. Sorry moest het even kwijt. Groetjes Margaret.

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 21:31

wat fijn voor je en dat je dochtertje opgevangt word. echt veel geluk gewenst ermee hoor ik hoop dat je nog lang kan genieten

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 21:43

Klinkt heel gaaf hoor Knipoog
Leuk een haflinger om op te rijden en dan kan je ook nog lekker je dochtertje meenemen, terwijl er goed op haar gepast word, en zo kan je haar al mooi aan paarden laten wennen Knipoog

Vroeg geleert is oud gedaan *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie