Wat is mn paard toch n schat!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 19:54

Ik was heel blij aan het rondlopen op mn blote voeten toen ik opeens ik ut glas ging staan AAAAAAAAAAUW!! Dus ik heb n paar dagen best wel mank gelopen.
Maar owkey ik moet dus best wel ver lopen om mn paardje uit de wei te halen want er zijn verschillende landen bij ons op stal en mijn paardje staat met andere merries helemaal in de achterste wei, dus n pokke-eind lopen. En als je een beetje pech hebt dan staat je paard ook nogeens achterin het land dus moet je nog verder lopen. Die van mij hoef ik gelukkig nooit te vangen die blijft gewoon staan. Maar nu kwam ik dus aan strompelen en divana stond helemaal achterin het land, en toen ik aankwam zat ze al zo te kijken van wat doet die nou weet je wel met zo'n lieve verbaaste blik. Toen kwam ze opeens heel hard hinnikent naar me toe gegallopeerd! Echt lief!Maar dat was nog niet het enige normaal als ik dat hele eind met haar weer moet terug lopen loopt ze altijd n beetje te kloten omdat ze wil eten enzo, nee maar nu liep ze heel errug rustig met me mee zonder n stap verkeerd te zetten! En dat gaat nu al 3 dagen zo, ze helpt me! Hahahaha, lief he!Ik ben weer helemaal trots op mn knollie, de schat!

groetjes en kuszies Saskia

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 21:03

das geweldig toch...
wees blij met je engeltje!!! Schijnheilig

..... leeg .....

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:20

net alsof ze het weten he?

Julius was altijd heel erg aan het kloetn tijdens buitenritten met meer dan vier paarden. hij dribbelde de hele tijd. En schrok van niets. recht heel vermoeiend. toen gebeurde er iets met henk. henk belande in de sloot en paard in prikkeldraad. Ik sprong dus van julius af om hem te gaan helpen. Toen alles weer goed was moest ik weer op julius. (moest...mocht *LOL*

in ieder geval ik had echt de bibbers. Was helemaal gespanne. julius was me toch braf. gewoon rustig stappen enzo. Toen ik weer helemaal rustig was begon ie weer met etteren.

Toch lief van hem.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:54

ahhh wat een scheet!ontroerend is dat he?
dat is zo bijzonder.
ik legde vanavond nog aan teun (na zijn conclusie:paardenmensen zij echt vreeheemd!het is zowat obsessief dat jullie álles voor zo'n dier over hebben)uit hoe bijzonder het is dat een paard zoveel vertrouwen in een mens stelt dat ie blij is jou te zien,of dus echt voor je wilt werken,voor de wagen loopt enz. dat dat een ontzettende mooie blijk van vertrouwen is............iets mooiers bestaat er niet in deze wereld voor mij.net als dat tinkie laatst met mij in de stal ging staan slapen,nou een mooier iets kan ik niet verzinnen...........dat was zó bijzonder.............daar kan echt niets en niemand tegenop!

soms is het beter om te zwijgen

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 23:40

zie je wel dat Divana wel een lief paard is, hoe vaak ik je ook wel eens anders hoort praten over haar *LOL* *LOL* , hoop dat je voet gauw over is... kan zeer gevoelig zijn. Ik heb een keer zo'n punaise in mijn voet gehad..

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 08:44

haha, ja Roel ik weet het maar sinds marga weg is loopt ze een stuk beter en is ze heel lief en zit lekker in dr velletje!
miseryfox; Ik ben ook heel blij met mn lieve paardje!
sanderijn; Ja bij mij lopen ook vaak genoeg de rillingen over mn rug hoor als ik aankom en er weer luid gehinnikt word, nu dus ook toen ze zo hard aankwam!

Groetjes Saskia

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 08:47

Owja, heike, wat n grappig verhaal trouwens!!Lief is dat dan he!Toch n teken dat ze wel blij zijn met je verzorging, vind ik! Maarja, t soms ook wel ns anders.... Maar de laatste tijd gaat t goed met mn paardje, lekker rustig, lief enzo!

groetjes Saskia

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 08:49

Citaat:
Op 2001-08-24 22:54, schreef sanderijn:
ahhh wat een scheet!ontroerend is dat he?
dat is zo bijzonder.
ik legde vanavond nog aan teun (na zijn conclusie:paardenmensen zij echt vreeheemd!het is zowat obsessief dat jullie álles voor zo'n dier over hebben)uit hoe bijzonder het is dat een paard zoveel vertrouwen in een mens stelt dat ie blij is jou te zien,of dus echt voor je wilt werken,voor de wagen loopt enz. dat dat een ontzettende mooie blijk van vertrouwen is............iets mooiers bestaat er niet in deze wereld voor mij.net als dat tinkie laatst met mij in de stal ging staan slapen,nou een mooier iets kan ik niet verzinnen...........dat was zó bijzonder.............daar kan echt niets en niemand tegenop!


Ben ik helemaal met je eens!

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 08:56

Lief is dat ja, heb het ook weleens meegemaakt. Ach en ook ik ben het helemaal met Sanderijn eens. Wat wil je nog meer en wat is er nou mooier dan dat je weten dat je paardje van je houdt....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AVdB96, Kopmeeuw, Lisette1987, Meert, Ptl4ever, TamaraFloor, Tieme, tienus63 en 92 bezoekers