Camilla geschoren, wat een ramp.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 13:28

Ik denk dat ik er toch maar niet aan begin dat scheren Haha!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 14:12

Nou ik vond het nog wel meevallen hoor Nathalie. Die achterbenen zijn me gisteren geeneens opgevallen in de bak.
Toen ik Kore ging scheren heb ik haar op een gegeven moment in de wasplaats omgedraaid met dr kont naar het licht, zo kon ik beiden kanten zien en "netjes" scheren!
Hoofd en benen doe ik precies om jouw redenen niet, valt het op??!

Ipsilonka

Berichten: 5862
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 14:21

Pablo stond ook te slapen bij het scheren. En ook zijn hoofd maakte hij geen probleem van. Koelbloedig he?! Tong uitsteken Zijn benen heb ik er wel in gelaten, vond het niet direct nodig dus.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 14:42

Bij Kore is t gewoon mooi Mieke. Maar bij mij was er dus al aan geprutst aan de benen enzo. Normaal met sedalin ging dat dus wel..
Ook met haar hoofd loopt ze verschrikkelijk voorschut! Daar schaam ik me echt heel erg voor. Ik was begonnen met het kleine apparaatje, maar die was op een gegeven moment leeg, ben dus verder gegaan met de grote, maar de kleine scheert korter.. Dus lichtere, kortere plekken op dr kop..
Maar dat scheer ik binnenkort even met de kleine bij denk ik.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 20:21

Gelukkig ben ik niet de enigste die zo'n moeilijk paard heeft, met scheren Haha!
Mijn paard haalde ook ontzettend, en de benen hebben we dus zo gelaten , leek natuurlijk nergens op
Mij shetlander, stond er lekker bij te slapen, toen ze zijn kontje gingen scheren ging ie schuren met zen kond tegen het aparaat Haha!