Ik ben een beetje gefrustreerd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leonci
Berichten: 347
Geregistreerd: 14-01-03

Ik ben een beetje gefrustreerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 14:56

Ik wil even mijn frustratie van me afschrijven. Ik heb in Februari dit jaar mijn paard verkocht door omstandigheden, ik ben toen na een tijdje Gozer (hier op bokt) haar paard gaan rijden, na een paar maanden ben ik een ander paard gaan rijden en die kreeg epilepsie, opzich kon hij geholpen worden met medicijnen maar zijn artrose kwam nu tot uiting en loopt kreupel dat paard word ingeslapen, dus ik weer advertenties gezet en opgehangen. Heb best een paar mailtje gehad ook erge leuke maar elke keer nee ik heb al iemand anders gevonden of geen antwoord meer, wel 1 maar die is te ver weg voor mij, jammer. Maar het lijkt net of iemand al die mensen iets in verluisterd, neem haar niet.... Dat gevoel heb ik en nu ben ik een beetje gefrustreerd, wil graag rijden weet wat het is om een paard te hebben maar niemand wil mij, snik snik..

Sorry hoor maar dit wilde ik even kwijt...

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 15:05

Ik kan niets anders zeggen dan heel veel sterkte, en geef de moed niet op! Blijf advertenties zetten, blijf mensen mailen, er zijn altijd mensen op zoekn aar een brijijder!