hoefsmid opgegeten

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 11:46

Vandaag kwam voor het eerst de hoefsmid bij mijn paard. Voorheen deed ik het altijd zelf of een kennis, maar sinds dat die hoefbevangenheid heeft gehad was het toch nodig om eens een professionele blik erop te werpen. Dus hij kwam vanochtend. Natuurlijk gelijk paard in paniek, want het was allemaal heel vreemd en vreselijk eng. Lachen Maar met een wantrouwende blik liet mijn paard uiteindelijk wel alles toe. Alleen moest de hoefsmid er wel aan geloven...Ten eerste ging mijn paard al uitgebreid met z'n smerige zandlip over z'n witte t-shirt heen, ik hoef denk niets meer uit te leggen. Vervolgens door z'n haren met z'n lip. Ik dus mijn paard weer weghalen, maar even later ging die dus met z'n lip naar z'n kont toe en beet vrij snel daarna in zijn broek (gelukkig niet in z'n vel!) en gaf er een ruk aan. De hoefsmid viel bijna naar voren, echt een hele genante situatie. Dus nu mijn paard maar stevig vasthouden, ook al wordt hij daar dus vervelender door. Maar even laten moest ik hem toch even los laten omdat de hond mijn bandage zat te slopen, dus ik loop even heel snel de stal in. Hoor ik opeens 'au' dus ik kijken, heeft mijn paard een heel stuk haar in z'n mond van de smid! I was very ashamed!!! Aan het einde dus even zeggen dat hij dat normaal nooit doet Schijnheilig Verder was die gelukkig wel lief en de hoefsmid kon er ook om lachen. Er zat geen greintje kwaad in volgens hem, alleen veel humor. Dat kon ik ook wel beamen. Na een uur staat die weer netjes op z'n voetjes. O ja, wat wel even leuk was, hij vond dat de hoeven er eigenlijk heel goed uitzagen en welke smid ik normaal had. Lachen Ben ik wel blij mee, zou het namelijk erg vinden dat door mijn smidvaardigheden mijn paard slecht op z'n hoeven zou staan!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 11:54

hahahahahahaha
woww wat een beest he, echt gaaf.
Ik heb helemaal krom gelegen (nog steeds).
Wel gaafdat hij vond dat die 'andere smid' (jijzelf??) het goed deed.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 12:01

Leuk paard heb jij! Eentje met karakter!

Die zou het goed met mijn Kaminka kunnen vinden, die eet ook hoefsmeden.... en nog veel meer!!

Groetjes Mieke

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 12:09

Haha mieke, dat had ik al een keer begrepen!! Nou, dan weet jij dus waar ik het over heb. Wel leuk hoor, zo'n gekke maar er zijn van die momenten dat ik mij toch een ietsiepietsie schaam! Maar goed, ik heb nooit een saaie dag!
Ja Polly, ik was die hoedsmid Haha! echt leuk compliment en bevestiging, weet ik tenminste dat ik het niet verkeerd doe!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie