ik was op tv..... heb het niet gezien

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 21:48

foei Ankie1, moet jij nu het voorbeeld geven aan de Gooise kindertjes, wat hoor ik nu, zonder goedgekeurde veiligheidshelm op op tv????

Het wordt tijd voor een gesprek ....... een functioneringsgesprek Cool Tong uitsteken Schijnheilig


ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 21:48

hoho!!!!! ankie1 rijdt altijd met veiligheidshelm!! en ja iedereen heeft het over een schimmel.... mijn goedgekeurde kanjer!! ik heb het email adres van petrabonanza en ga mijn paard mooi opgeven.. dus wie weet komen we nog wat vaker op tv...Knipoog

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 21:56

Cody schreef:
Ja ik heb het wel gezien, heb er speciaal de hele uitzending van Hart van Nederland voor gevolgd tot het weer kwam, maar ze lieten verder geen paardjes zien |( Haha!
Was maar heel kort in de vooruitblik voor het weer, maar het schimmeltje viel wel heel erg op, was een mooi plaatje zo met een mooie herfstachtergrond!



hahaha ik ook Haha! denk van nou hij heeft weer eens iets leuks en ik maar wachten en wachten nee hoor verder niks ...
maar je was wel goed in beeld leuk paardje heb je in ieder geval !!!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 22:26

jaaaa ik heb het ook gezien!! OK dan!

Dag lieve mama...

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 07:42

Citaat:
ankie1 rijdt altijd met veiligheidshelm!!


tjee Ankie1, wat goed van je OK dan! 100 punten, door voor de koel-vriescombinatie Knipoog

Nu snap ik ook waarom ik je nooit zie rijden, ik herken je gewoon niet Haha!

Kan SBS dat stukkie film gewoon ff hier op Bokt zetten, dan hebben we het allemaal gezien

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 08:22

Ik heb het ook gezien. Leuk joh, maar natuurlijk veelste kort. Ik dacht nog, misschien is het een bokker. En...........jaaaaa

Doeiiiiiii


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Babootje, Ballard_L, Dries1990, Eve_16, Gittta, hokke, idylle, Ineke2, jokari, kimmetje26, laura_estee, MyWishMax, pol013, Rinkex, robbie88, Robin_Rikkie, shaddy82, YvonneV en 100 bezoekers