Ook mijn verslag van Prinsenstad.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Ook mijn verslag van Prinsenstad.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 13:08

Nou, hier ook mijn verslagje:

Ik had total voordat ik met Prakkie zou gaan lessen (van 11 tot 12) al gewassen. Zijn staart moest 3 keer, er bleef bruin schuim uitkomen...OEPS..

Nadat ik prakkie had gereden en op stal had gezet, ben ik Total gaan vlechten. Hij was echt superbraaf. Ik kon zijn voorpluk gewoon vlechten, terwijl hij maar aan 1 touw vaststond en verder niemand hem beethield. OK dan!

Zijn deken opgedaan (geen transportkappen, want dat vind meneer heel eng *LOL* ), en zijn beenkappen omgedaan en toen de wagen op. Binnen 2 minuutjes stond hij erop....wat is het toch een schatje!!

Aangekomen op Prinsenstad ben ik me gaan omkleden en hebben Kirsten en Marcel (SUPERbedankt beiden!!) total opgezadeld. Dit was de eerste keer dat iemand anders hem opzadelde en nog eens op de wagen ook!!

Op naar de losrijbak. De gele slang achterin de hoek was maar 1 keer eng, en daarna er gewoon langs gaan. Verder liep hij in de losrijbaan heel fijn. Mijn schema was dat ik maar 10 minuten op Total zou losrijden, maar dat werden er 20. Balen, want dit was pas zijn 15e keer onder het zadel en hij heeft dus nog niet echt veel conditie. Ik rij hem normaal ook maar max. 20 minuten. Toen ik dus de baan zelf inging, was hij eigenlijk al op. Maar toch bleef hij nog braaf lopen. De mensen zag hij niet eens, alleen de planten waren heel even eng.
Total vind het ook niet echt prettig als een ander paard dicht achter hem zit, maar die grote Flemmingh bleef bijna heel de tijd achter hem hangen...balen dus. Al met al was het in de grote baan dus roeien met de riemen die ik overhad (en dat was niet veel meer)...

Had dus ook 84 punten, net als Kleintje, en ben erg tevreden over mijn kanjer. Heb verder niet veel mensen gezien, omdat ik zelf vrij snel ben weggegaan. Total was erg moe en had een lekkere douche, stal en eten verdiend!!
In januari wordt het voor iedereen uitkijken geblazen, want dan ga ik hem in het L1 starten.... Knipoog Haha! Knipoog

Foto's komen nog, Joy (staat bij mij op stal)heeft foto's gemaakt bij het losrijden en die krijg ik nog....

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten


Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 13:16

Ook jouw paardje was nog een baby om te zien bij sommige andere 3-jarigen. Ik vind het dus enorm netjes dat je zoveel punten hebt als je het zo zwaar hebt gehad met het losrijden en dat er zo'n beestje zo dicht achter je zat. Dat met maar zo kort onder het zadel. Super hoor!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 13:36

Ik vind het hartstikke knap hoe jullie je gered hebben.
En je weet van je zelf dat je hem eerlijk hebt voorbereid en kun je er met een goed gevoel op terugkijken. Ik vind het ook niet normaal dat er voor zo'n wedstrijd zo geoefend word. Die paarden zijn dan ook vast al weg geweest op wedstrijd. Je gaat toch met losrijden geen travers en sb rijden, ook al kan je paard dat al wel, ik vind het wel triest.

Ik had zoiets ook best leuk gevonden, maar vind het te onbelangrijk om daar een paar uur voor te rijden. Trailer is ook nog wel een beetje spannend, dus ja.

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:47

Je hebt het gelukkig beter gedaan dan ik. Je hoeft echt niet te vermelden dat ie al in 2 minuten op de wagen stond Knipoog .
Ben benieuwd naar jouw foto's, die op de website zijn van erg slechte kwaliteit.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 18:13

hahaha, het zag er allemaal best uit hoor prakkie! Het is oo kniet niks hoor voor zo een jong dier........ het zijn best happeningen....

Ik vond het trouwens een leuk dier, zeker met potentie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 147 bezoekers