ben 1 dag paardloos geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

ben 1 dag paardloos geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 13:53

Ja, raar maar waar. Na dat de mensen waar ik eerst voor reed me eruit hebben geknikkerd( nog netjes gezegd ) heb ik nu weer een paardje gevonden. Wat zeg ik? wel 5 paardjes. Verward
Het zijn twee tinkers van 4 en 8 jaar. De vier jarige is nog maar 12 keer onder het zadel geweest en ik mag haar alles verder leren. De 8 jarige is een sok en kan alles wel dus dat is gewoon 1 voor gezellige buitenritten en mennen en zo. Er is 1 kwpn-er van Carouso volgens mij en die man wil dat ik daar de wedstrijden mee in ga. en dan zijn er nog de twee veulens van de tinkers. net bij de moeder weg, en sterren in ontsnappen. ik was gisteren daar om te kijken en in die twee uurtjes zijn die twee 2X ontsnapt. echte donderstenen hoor! Haha!
nou zaterdag ga ik weer daarheen om een buitenrit met de vrouw te maken en om kennis met haar te maken. ( ze was donderdag aan het werk) nou ik hoop dat het doorgaat want het lijkt me echt superleuk! ik mag ook met de veulentjes doen wat ik wil. Cool
Het henstje wordt waarschijnlijk verkocht, en de merrie veulen houden ze. das dan wel grappig om die op zien kunnen groeien en dingen te leren.
Zaterdag vertel ik wel hoe het is gegaan en of ik daar aan de slag kan

zonnige groetjes van stephje

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:55

Wow, dat doe je goed! Ik moet altijd eeuwen zoeken voordat ik iets gevonden heb... Wel leuk voor je, hoop dat het doorgaat! Enne, dan willen we binnenkort ook foto's he... Haha! Knipoog

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:55

Bofkont! Lachen klinkt echt ideaal Lachen

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 14:23

wow! doe je goed! veel succes ermee! ( *LOL* zal wel lukken Tong uitsteken)

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 14:48

GELUK bij een ongeluk dus.

Wees maar blij dat je er dan uit geknikkerd bent.
Dit is vast veel leuker en gaver.

SUPER GELUK heb je gewoon OK dan!

Waar blijven de foto's

stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 23:03

nou, ben vandaag weer geweest en heb gezellig een buitenrit met die vrouw gemaakt. Ze is echt heel aardig, en ik kon wel goed met haar opschieten. OK dan! Zij zag ook wel iets in mij en ik mag er dus blijven.
Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat die mensen toch anders zijn dan je verwacht, na verloop van tijd. Maar in ieder geval was de eerste indruk wel heel goed! en dat scheelt al een hoop! *LOL*
De buitenrit is verder heel goed gegaan, allen op een valpartij na. De 4-jarige tinker waar ik dus op zat was onderweg voorover op de knieen gevallen met mij op haar rug. Er zit gelukkig alleen maar een schaaafwondje op haar knie ( moest eerst door de dikke haarbos heen schaafen) en ze loopt er niet anders van( pfffff, gelukkig )
nou en gelukkig waren we heeel dicht bij huis. Later bleek dus dat het toch wat te vermoeiend was voor haar omdat ze nog maar heel weinig spieren en conditie heeft. Daar gaan we dus aan werken Knipoog Morgen gaan we weer op buitenrit, en dan ga ik op de 8-jarige. Die heeft wel spieren en conditie omdat zij wel elke week zowieso gebruikt wordt.
Foto's zullen wel snel komen. *LOL* Ik heb nu in ieder geval alweer zin in morgen! Als ik weer wat vreemds mee maak, zal ik het wel ff melden, want je weet het maar nooit met zo'n ongelukspersoon als ik in de buurt! Clown

Groetjes stephje

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 00:10

leuk joh !!! *LOL* ... Had je er 1 en nu heb je er 5 Haha! ..lijkt me wel leuk als je de veulentjes kunt op zien groeien Haha!

stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 17:08

ik heb nog maar ff goed nagedacht, en ik ben bang dat ik het niet red. Verward Het is 8 km heen en terug, en aangezien ik nog geen 16 ben kan ik ook nog nie op me scooter. Boos!
En ik ben elke dag om 15.20 uur pas vrij van school en daarnaast heb ik nog me werk. Dus ben ik bang dat ik het niet red. Het is wel heel jammer want het is heel leuk en gezellig daar, maar ik denk dat ik een beetje te snel gegaan ben. Volgens me moeder ben ik nog niet over de mensen waar ik zo FANTASTISCH ben weg gekomen heen ben en dat ik beter ff kan wachten. Ze heeft wel gelijk. nou ik kan me dus nu ff wat beter op school concentreren Tong uitsteken want ik heb wel mijn examens dit jaar.
het is niet leuk, maar het is niet anders. En ik wil die mensen dit zo snel mogelijk vertellen, want ik wil ze absoluut niet aan het lijntje houden. Daar zijn het geen mensen voor. Nou dat was het dus weer, en ik vind het ont zettend jammer Huilen maarja..........

Groetjes stephje

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 17:12

Ach, das jammer! Leek zo ideaal, maar ja, school he.... Jammer zeg!