Mijn paardje zit in het verband:(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Mijn paardje zit in het verband:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 17:50

Hallo

Zoals julie misschien al vorige week hadden gelezen heeft mijn paard een hele rare snee precies op de kroonrand Verward . Gister begon hij iets uit te scheuren en ik vond het er niet goed uitzien dus heb ik besloten de veearts ernaar te laten kijken. *LOL*

Dat was maar goed ook want het wondje was een beetje gaan ontsteken en hij heeft het iets open gesneden om te kijken hoe het er van binnen uit ziet. Ze loopt niet meer kreupel Lachen , het stuk huid erboven wordt nu wel helemaal blauw/geel/groen Party!! . Het is gewoon beurs Scheve mond , hij heft het ingespoten met Blauwspray en er een heel strak verband omgedaan met een hoefzak. Ziet er grappig uit Knipoog .

Nu moet ik om de 4dagen het verband verwisselen het weken in de soda en inspuiten met Blauwspray. Over 2weken komt de veearts weer terug om te kijken hoe het ervoor staat. tot die tijd mag ze helemaal niets, niet in de wei of paddock, arm paard!! Huilen Ze mag sowieso 2maanden niet werken want het moet er helemaal uitgroeien:(!

Nou ja dat was mijn verslagje over Gracy. Het komt allemaal wel lekker uit want Gracy d'r eigenaresse is nu op vakantie Ik hoop dat Gracy snel weer inorde is en we weer lekker aan het werk kunnen! Haha!

Groetjes Megan

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 17:51

Hopelijk is het snel weer beter!!

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 17:52

Dankjuh wel, tja het is wel balen wan tik verzorg haar nu 3maanden denk ik en nu kan ik weer 3maanden neits doen. Maar ja er zijn ergere dinge!

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:50

Dat is flink balen! Ach gut Maar wel goed dat je toch de dierenarts hebt gebeld. Gelukkig komt het allemaal wel weer goed.
Heel veel succes met het roze paardje! Knipoog

bruintje
Berichten: 41
Geregistreerd: 20-10-03
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 21:02

heel veel succes, heb ik ook gehad en is weer helemaal okido geworden.
groetjes

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 06:42

Heeel veel beterschapjes van ons en Tjo. Toch wel blij dat je de veearts hebt gebeld, beter 1x teveel dan 1x te weinig.
Nog 9 nachtjes slapen.....

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 09:36

Zoals ik vorige keer al schreef... bij twijfel altijd de DA halen. Nu is het al gaan ontsteken. Balen hoor!
Ik hoop dat het snel over gaat.

Veel succes met Gracy in de soda zetten! Haha! Als ze ergens een hekel aan heeft is dat het wel! Stilstaan met haar been in water...

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 18:33

Hihi, tja Grace houdt sowieso niet zo van water geloof ik!!! Haha!

Ja nog te lang slapen, hihi! Viv ken jij de DA uitleggen hoe die naar de nieuwe stal moet! Bloos Ze staat dan namelijk al op de nieuwe stal, heb je d'r al gezien? Arme Grace... Ze vindt zich zelf zo zielig Tong uitsteken Nee hoor, maar eerst toen die zak om haar hoef zat durfde ze d'r been niet neer te zetten, hihi. Ik dacht die geeft zich vanzelf over want ze kan haar been niet eeuwig optillen en inderdaad!

Bedankt voor de reacties en hopelijk is ze snel in orde! Haha!