Dancer's lege stalletje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-01 20:26

Gisteren ben ik toch maar naar de manege gegaan voor mijn wekelijkse uurtje paardrijles.
Als ik wil kijken op wie ik zit, moet ik altijd langs de stallen, omdat met warm weer de deur naar de bar dichtzit.

Nou ik was dus genoodzaakt om langs Dancer's stalletje te lopen. Ik zag van de verte al dat de ketting voor zijn stal hing. Ik kon maar met moeite mijn tranen binnenhouden.
Normaal gesproken loop ik altijd even langs zijn stalletje en geef hem ff een aaitje ofzo.
Meestal zag ik dan altijd van de verte zijn neusje bij het gat waar je altijd het eten doorheen gooit zitten.

Na de les heb ik zijn naambordje opgehaald en heb ik nog wat staart en maanharen uit de borstels gehaald. Ik vond dat toch wel wat moeilijker dan ik dacht. Vooral bij de borstels die hij altijd lekker vond. Bv. de schapenwollen handschoen. Daar ging hij altijd met zijn neusje tegenaan drukken.

Vandaag heb ik bloemetjes uit de tuin geplukt en bij zijn foto neergezet en ik heb de tekening die ik een tijdje geleden van hem gemaakt heb wat verder uitgewerkt.

Nou ja Groetjes van Patricia

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23312
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 20:37

Ik vind dit zo erg voor je he, ik heb er echt geen woorden voor. Ik weet zelf niet hoe het is om een paard te verliezen maar ik weet nog wel de eerste keer langs de box van mijn lievelingspony die dood was, ik heb in zijn box zitten janken.
Ik vind het echt superknap van je dat je er toch heengegaan bent en ik wil je in de komende tijd heel veel sterkte wensen, en als je ergens mee zit, gooit het er maar uit op bokt.

Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-01 20:46

Ja, ze hadden het stro nog in zijn box laten liggen, dus je kon nog precies zien hoe hij gelegen had.

Gelukkig gaat het al wel een stuk beter als Zondag.

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 20:46

Heel heel erg veel sterkte, ik zou zelf niet weten wat ik zou doen als ik mijn paardje zou verliezen. Zij is mijn leven, zij is alles voor mij!!! Ik weet niet of ik zo sterk zou wezen. Hoop niet dat ik het al snel mee hoef te maken en net als wat Polly zegt: als je ergens mee zit, gooi het eruit op BOKT!!! Iloon

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 20:53

oh,oh,oh wat ontzettend herkenbaar. Ik had de eerste weken ook moeite om lang Julius' lege stal te lopen. maar ja je moet er doorheen he?

Ik mis hem trouwens nog steeds hartstikke

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:01

Ik wil je nog een keer sterkte wensen en ik hoop dat je er een beetje snel overheen bent.
Liefs Joleen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:12

veel sterkte en ja t zelfde weer
als je ergens mee zit gooi je t eruit op bokt.
groetjes en bokjes
siouxsie

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:21

pff ik krijg er ff een brok van in mijn keel. Ik vind het echt heel erg voor je Verdrietig

heel veel sterkte

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 23:09

Heel veel sterkte...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 23:15

Jeetje meissie, ik ben net terug van vakantie, en dan lees je dat zo.... Kreeg meteen een brok in m'n keel, moest meteen aan Julius van Heike denken....

Ik hoop dat onze berichtjes je een heel klein beetje kunnen steunen. Kom gerust hier even uithuilen, vertel je mooiste herinneringen, en gil het even uit....

Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies....
Dikke zoen, Sonja.

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 19:28

K weet dat k je niet van je verdriet kan afhelpen, maar we kunnen het met zn allen misschien wel verzachten, je kent me dan wel niet maar dat doet er niet toe!Ik vind het echt heel erg voor je en ik wens je alle sterkte van de wereld toe! Dit meen ik uit de grond van mn hart,ik heb zelf zoiets meegemaakt en dat wens je echt absoluut niemand toe,
nou meisje heel veel sterkte
veel liefs Saskia
ook van divana

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Ann, GoogleAdsense, MaaikeL8, Poety, quni, Rubio en 24 bezoekers