Ontwormen was nog nooit zo makkelijk :D

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Melissa

Ontwormen was nog nooit zo makkelijk :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 17:17

Van de week had ik alle ponies en 2 ezels op de boerderij al ontwormd, maar er stonden er ook nog 2 op de dierenweide die nog een ontwormingskuurtje nodig hadden.

Op de dierenweide staan Femke, een wat oudere ezel en Kyana, een jonge en zeer gekke ezel.
Ontwormen en kyana = geen probleem (die pakt de spuit, houd vast ook al heeft ze de pasta binnen, die vindt het gewoon lekker Verward )
Ontwormen en Femke - rennen voor je leven! Femke vindt het absoluut niet fijn (vorige keer al een worstel partij gehad met haar, ze bleef steigeren!) dus ik had me op het ergste voorbereid.

Eerst de sikkies gevoerd en daarna gewapend met mijn wormenkuurtje en een bakkie voer voor erna, op naar de ezels.
Femke deed haar bekkie open, alleen toen was ik de wormenkuur aan het afstellen.
Ik dacht als ze het nou nog een keer doet, en ja weer ging haar bekkie open (wou denk ik balken) en ik heb zo de wormen kuur erin gespoten OK dan! Femke was helemaal verbaasd en vond het echt niet leuk!Dus snel een stuk brood erachteraan (die ze overigens liet vallen omdat er wat pasta van de kuur aanzat, kyana at het gewoon op Haha!)

Toen kyana nog ontwormd en verder gegaan met uitmesten en voeren enzo..
Femke heeft me niet meer aangekeken, alleen toen ik haar een worteltje kwam brengen Haha!

Ezels zijn niet zo dom.. of toch wel Knipoog

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Ross

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:04

wat lief! De dondersteen Femke!
Lekker puh ik zou je ook niet meer aankijken met die vieze pasta..... Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie