kuren en stomme vrachtwagenbestuurders.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jolan
Berichten: 374
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: Zevenaar

kuren en stomme vrachtwagenbestuurders.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 14:38

Zo af en toe hebben onze paarden kuurtjes. Gisteren hadden ze zich allemaal in de kop gezet zo gek mogelijk te doen. Rijden, nou vergeet het maar. Ja flink lopen opfokken en veel bokken.
Nou dan de paarden maar even los gooien in de bak en ja flink uit hun dak gaan. Daarna gingen 2 van onze medestalgenoten wandelen met hun paardjes en ook de bejaarde pony ging mee. Alles ging goed totdat een bestuurder van Container Clean het leuk vond hun bang te maken.
Extra de remmen laten piepen. De stoomklep open en dicht doen, flink toeteren. Och wat had hij een schrik dat Gassina bijna ervan door ging.
Hettie kon haar amper houden en hij stond maar te grijnzen.
Als ik erbij was geweest had ik hem verrot gescholden en zelfs aangegeven bij de politie. Rotkerel!!

ik hou van mij sjappie


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 14:57

Tsja die lui heb je erbij helaas, en wat de lol er nou van is om een ongeluk te veroorzaken.....

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 15:13

volgend keer nummerbord onthouden en een brief/mailtje naar z'n baas sturen. Dit past in het kopje 'de goede naam van een bedrijf door het slijk halen' en daar zijn bazen meestal nie blij mee.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 15:18

Inderdaad, wat Ellende zegt is een hele goede tip voor de volgende keer..Ik rijd ook altijd naast een vrij drukke weg,en sommige mensen vinden het ook nodig plots erg luidruchtig te gaan doen...Toeteren gillen roepen noem het maar op..Gelukkig is mijn paard daar nu aardig aan gewend,maar in het begin zijn we van voor naar achter van onder naar boven en terug gevlogen hoor..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anja_Joost, Annienke, Charlie_, Damelza, egnie, Googlebot, joyce83, Kirsha, sas27, sterregoud, Vitas en 31 bezoekers