Toscar verkocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caira
Berichten: 26072
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 17:02

replika"]
[quote="Tinne"][quote="irish_lady schreef:
Jeetje dat je dat kan joh! Ik zou het in elk geval echt niet kunnen om mijn paardje weg te doen! Is ze me veel te dierbaar voor!


Dat was Tos voor Eva ook, maar als de 'klik' er niet is en het gewoon niet gaat, moet je gewoon een keuze maken.. Daarom vind ik het ook zo goed van Eva dat ze de knoop toch heeft doorgehakt! Ach gut
[/quote]

Ik wou net zeggen, dr is niemand die ooit beter voor Tosje zou kunnen zorgen als Eva...en Tos is zeker weten ook dierbaar voor Eva, maar als het niet gata dan gaat het niet, je moet er zelf ook plezier in blijven houden. Vind dat je de goede keuze hebt gemaakt Eva!
[/quote]

Ja maar als jij zegt dat ze zo veel van haar paardje houdt dan is er toch altijd een oplossing? Iedereen heeft wel eens een periode dat het niet gaat met zijn paardje. Maar ik snap gewoon niet hoe een paard heel dierbaar voor je kan zijn maar op hetzelfde moment die klik er niet is?

( vat dit niet verkeerd op, ik ben gewoon erg benieuwd hiernaar omdat ik het niet snap)

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 17:34

Je kan veel van een pony houden, maar dat hoeft niet te zeggen dat het goed gaat. Ik weet zeker dat Eva helemaal gek is op Tos en dat ze het er super moeilijk mee heeft. Maar als het niet gaat, gaat het niet. En dat wil niet zeggen dat het 'houden van' er niet is.
Ik vind het goed van Eva dat ze deze keuze heeft gemaakt.
En de opmerking ''Iedereen heeft wel eens een periode dat het niet gaat met zijn paardje'' vind ik niet terecht. Eva heeft er veel aan gedaan om te proberen dat het toch zou gaan.
Eva, Sterkte van de week maar je hebt een goede keus gemaakt!!

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:45

irish_lady schreef:
[Ja maar als jij zegt dat ze zo veel van haar paardje houdt dan is er toch altijd een oplossing? Iedereen heeft wel eens een periode dat het niet gaat met zijn paardje. Maar ik snap gewoon niet hoe een paard heel dierbaar voor je kan zijn maar op hetzelfde moment die klik er niet is?

( vat dit niet verkeerd op, ik ben gewoon erg benieuwd hiernaar omdat ik het niet snap)
[/quote]


Eva heeft ook al heel veel geprobeerd met Tos, telkens weer opnieuw, maar toch is er niet "de klik" die ervoor zorgt dat het goed blijft gaan..
Maargoed dat kan Eva zelf \ook wel vertellen, maar weet heel zeker dat ze het heel erg vind dat Tos weggaat.

Machie

Berichten: 16010
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 19:23

ik wist er ook van..

Jammer Eva, maar ik vind dat je de juiste beslissing hebt gemaakt!
Heel erg veel sterkte ermee, en geniet van tos zolang t nog kan... Ach gut

Knuf Lovers voor jullie allebij!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 19:31

irish_lady schreef:
Ja maar als jij zegt dat ze zo veel van haar paardje houdt dan is er toch altijd een oplossing? Iedereen heeft wel eens een periode dat het niet gaat met zijn paardje. Maar ik snap gewoon niet hoe een paard heel dierbaar voor je kan zijn maar op hetzelfde moment die klik er niet is?

( vat dit niet verkeerd op, ik ben gewoon erg benieuwd hiernaar omdat ik het niet snap)


Er is hier geen sprake van een mindere periode. Het is iets wat al heel lang speelt en aan alle verhalen te oordelen heeft ze Tos en zichzelf keer op keer een nieuwe kans gegeven. In mijn ogen heeft ze er alles aan gedaan om wel de boem te krijgen.
Ik vind het heel jammer voor je, maar ook heel dapper dat je die beslissing hebt genomen, maar dat wist je al Knipoog

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 19:46

Vind ik ook. Af en toe getuigt loslaten nog meer van "houden van" dan door blijven gaan terwijl de combinatie eigenlijk niet werkt. Eva heeft Toscar al een hele poos, dus ze zal het wel al vaak geprobeerd hebben. Ik denk dat je daar als buitenstaander niet over kan oordelen. Heel veel sterkte met het afscheid nemen, Eva.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 22:24

Eva heeft het idd al een hele poos geprobeerd en ik wéét gewoon dat ze superveel van hem houd, anders had ze vast ook niet zo lang over gedaan om de knoop door te kunnen hakken...!
Het 'houden van' was er ZEKER, maar de 'klik' gewoon niet.. en daar kun je als buitenstaander idd niet over oordelen *sorry Ptries, vond het wel een toepasselijke zin, heb 'm even gejat Tong uitsteken*

Geef Tos maar een hele dikke knuf van me Eef Lovers *en jij krijgt er ook een van me hoor Ach gut Knipoog*

Ethelate

Berichten: 21122
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 13:41

irish_lady schreef:

Ja maar als jij zegt dat ze zo veel van haar paardje houdt dan is er toch altijd een oplossing? Iedereen heeft wel eens een periode dat het niet gaat met zijn paardje. Maar ik snap gewoon niet hoe een paard heel dierbaar voor je kan zijn maar op hetzelfde moment die klik er niet is?

( vat dit niet verkeerd op, ik ben gewoon erg benieuwd hiernaar omdat ik het niet snap)


Het gaat hier niet om een periode, en ik heb het al op vanallerlei manieren geprobeert, maar als ik niet meer met plezier rij op hem, en hem alleen maar hou om alleen te tuttelen ben ik niet echt eerlijk tegenover hem, in mijn ogen, dan kan ik toch beter een baasje zoeken wat wel lekker met hem aan de gang kan?

Lovers en bedankt voor alle lieve reacties, jullie zijn super!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 14:15

Scheve mond Tosje weg?
Nouja, ik denkw el dat je een goede keuze hebt gemaakt.
Wat een mega-lieve pony was dat. de meeting was ook zeer geslaagd.
Ik hoop dat je een goed nieuw huisje voor hem gevonden hebt Eef, veel sterkte ermee!

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 14:33

Ach die leuke Tos...hopelijk heeft hij het op zijn nieuwe plekje even goed als bij jou.

Eva, ik heb er echt alle bewondering voor hoe jij met Toscar toch ben blijven proberen, veel andere paardeneigenaars hadden het allang opgegeven. Je moet het nu wel heel moelijk hebben, maar je in mijn ogen ben je een topper (en Toscar ook natuurlijk)

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 15:44

hey meid, kweet hoe je je voelt heb in het begin van dit jaar mijn vorig paard verkocht, het klikte gewoon niet, en ik zag hem ook graag en hij kende mij door en door (beetje te goed). Denk nu nog steeds aan hem en heb nog steeds spijt dat het niet gelukt is tussen ons. Hoop voor jouw dat je hem nog mag bezoeken, dat doet tenminste nog goed!! groetjes

Ethelate

Berichten: 21122
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 20:10

Gelukkig zal het geen probleem zijn als ik hem af en toe op kom zoeken,
En Minne Bloos bedankt

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 17:32

Eerlijke beslissing van je Eva, hoe moeilijk ook. Jammer dat er weer zo rot gedaan moet worden in dit topic...
Sterkte iig en ik vind t erg jammer dat we nu de foto's van SuperTos moeten missen.