boy gaat weg

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

boy gaat weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:55

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

de manege gaat weg , dus boy ook het zou eerst mijn verzorgpony worden , maar Ellen mijn instructrise zei tegen dat meisje dat hem ging kopen dat het een nekkenbreker werd als hij te weinig liep.

hij was de pony van mijn dromen Verdrietig Verdrietig Verdrietig en 1 januarie gaat hij weg , dan kan ik hem nooit meer zien , alhoewel ze nu 2 hartstikke leuke paardjes voor in de plaats voor gaat kopen , want pas daarvoor had ik besloten dat zij mijn lievelingspony waren op Boy na *LOL* *LOL* Eigenlijk had ik ook niet gedacht dat het door zou gaan maar ik ben zow verdrietig nu ik het cker weet , ik weet waar hij te staan komt maar mischien kan ik daarnog achter komen en daar nog is langs gaan maar ik heb geen flauw idee waar hij nu naartoe gaat

Ach gut boy is de liefste , knapste ,stoerste ,beste, mooiste , coolste , hipste en nog al het andere positieve wat je erover kan zeggen

en ik heb er heel lang over gedaan om mijn vertrouwen terug te krijgen nadat ik er 5 x was afgevallen , ookal vond ik hem eng ik reed er altijd op en dan nu , nu het zo goed gaat gaat hij weg Verdrietig Verdrietig woensdag ga ik mooi fotos maken en een hele boel collages van hem maken

het meisje wat boy zou kopen zat er niet mee die wisselde heel erg gemakkelijk van lievelingspaarden , al haar gummen waar hartje boy op stond gaan nu weg en i.p.v daarvan komt er op te staan hartje , baron en marie , echt zo penny-achtig hahahahaha (ik zelf be ook nog maar 11 jaartjes , en dus nog volop penny-meisje)

maar ookal ben ik een penny-meisje , ik ben niet zo dat ik zo snel van lievelingspony wissel daar moet toch echt wel wat voor gebeuren , en boy ik zal je missen

Lovers Lovers


mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:40

Baron en Marie? Zijn dat niet die 2 haflingers die bij manege van Dorsten staan? Zijn er ook nog oudjes die niet verkocht zijn ???

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 07:48

Veel suc6 met het verdriet van boy, en er komt nog wel een pony die waarschijnlijk net zo lief is als boy, en misschien ook nog wel liever!
Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 12:51

mazzeltje schreef:
Baron en Marie? Zijn dat niet die 2 haflingers die bij manege van Dorsten staan? Zijn er ook nog oudjes die niet verkocht zijn ???


ja nu nog wel haast lle ponys behalve wendy jonathan en qeeunie die zijn weg en mischien nog wel meer want ik rijdt er pas een jaar maar de manege gaat weg , dus boy enzo ook Verdrietig Verdrietig

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 14:59

sterkte maar je kunt nog van hem genieten tot januari

ONDERSCHRIFTLOOS

x_niki_x

Berichten: 17
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: belgium-limburg-hasselt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 15:07

geniet nog maar goed zolang je bij hem kunt zijn!

Lachen nieuw op bokt Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers