Niet vandaag maar wel gelachen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Niet vandaag maar wel gelachen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 20:49

Vorige week zijn we met de hele stal een tochtje wezen maken. Mijn eigenste It werd daarbij gereden door iefke en ik reed op Ribinus van Irre die zielig ziekjes thuis lag te wezen.
Rieb heeft maar een oog en daardoor schrikt hij weleens. Deze keer schrok hij zich wild van zo'n grote rol gemaaid bermgras. Hij gaat er niet vandoor of zo maar springt een meter hoog en maakt een harde landing. Ik wipte daarbij uit het zadel om mijzelf weer terug te vinden, staand met een voet in de beugel en twee benen aan een kant van het paard. Alsof je.... ja alsof je aan het afstappen bent. Wat ik toen dus maar gedaan heb, heel rustig.
Mijn stalgenoten vinden nu dus dat ik van Rieb afgevallen ben en vinden het nodig dat aan iedereen te vertellen die het maar wil weten. Dus om het maar even wereldkundig te maken ik ben van Rieb "afgevallen" Ikzelf ben van mening dat ik er 'onverwacht afgestapt' ben..maar maakt niet uit. Het was zo'n grappig voorval dat ik er nog steeds pret over heb en dat is toch lekker Muziek!

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 21:09

Ja ja, onvrijwillig afstappen: dat is TRAKTEREN!!!!
en ik vind, als voorzitter van de stichting-onvrijwillig-afstappen dat dat iets heeeeeeel lekkers moet zijn. Haha!

(als je slim bent dan val je er morgen en overmorgen ook even af, dan hoef je toch maar 1x te trakteren... teminste dat deed ik Haha! Pling Cool )

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 19:16

Nee, dat is nou net het verschil, ik ben er niet onvrijwillig afgestapt, maar onverwacht..... Da's toch heel wat anders niet?

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:20

Nee hoor, het resultaat is het zelfde: TRAKTEREN!
Haha! Haha! Haha!

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 19:57

Knipoog

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:20

ben je ook mooi klaar mee Haha!

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:25

*LOL* lol! Lachen
bij ons is 3 keer zweepje laten vallen op een krat bier trakteren en bij een andere manege wat ik ken moet je vlaai trakteren als je valt (hoe Limburgs he, vlaai Haha! ) *LOL*