trekpaarden klaargemaakt

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tanneke

trekpaarden klaargemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 14:54

Morgen is keuring in Panningen. Dit jaar hadden we ons opgegeven met 1 merrie, maar hebben we afgemeld. We vonden het sneu voor de mensen om weer met haar te gaan, vorig jaar werd ze daar ook kampioen. Andere moeten ook een kans hebben

Ik ben al vanaf half 7 vanmorgen heen en weer aan het reizen, naar kennissen voor de paarden klaar te maken voor morgen.
Zeggen ze tegen je dat ze al klaar staan, moeten ze veulens nog gaan VANGEN. Was wel lachen. Als je die kleine dingen weg ziet rennen voor de eigenaar *LOL* .
En toen ging ik net naar de laatste toe. Is dat paard helemaal kreupel. Toen zei ik tegen hem, daar moet je mee thuis blijven. Het wordt dan misschien nog erger. Ik heb die dus niet klaar gemaakt en weer op stal gezet. Toen was hij wel boos op me . Dat doe je een kreupel paard toch niet aan Verward

Ik heb in totaal 18 paarden klaargemaakt. Was wel veel werk, maar wel leuk werk en dat is het belangrijkste Knipoog

Sorry, voor het beetje lange verhaal, maar ik wilde het jullie ook effe vertellen Haha!
Laatst bijgewerkt door Tanneke op 18-10-03 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 15:00

oo ja dat is waar ook sorry ik kan niet komen want ik moet op concour misschien kunnen we in de vakantie eens afspreken groetjes danielle

:D M2+13 :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie