ANKY'SFANCLUBDAG WAS ZOOOOW SUPER COOL!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
connemara
Berichten: 287
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Doorwerth

ANKY'SFANCLUBDAG WAS ZOOOOW SUPER COOL!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 18:48

hEEEEEEEEEEEY!!!
ALLES GOED iedereen??
Ik ben vandaag met 2 vriendinnen naar Anky;sfanclubdag geweest!!:D was zooooooooow tof!!:D oowkee hier ff een verslagje Knipoog

We moesten naar de kroeg toe om daar om gehaald te worden met t busje:P daar waren heel veel m,ensen Haha!
hahah!, Poster gekocht, Sleutelhanger, enz:P toen werden we opgehaald, om 10 voor 3:DToen kregen we als eerst een rondleiding door alle stallen door de grooms uitgelegd!! Hahahaha fotoooowtoestel!!!!
Bonfire gezien, Salinero, Krack C, Painted Black, Redford enz enz enz Haha!:D T WAS ZOOOW TOF!! LIEVERDJES!!:d: OK dan!
hihihi!!!, Bonfireeeeeeeeeee Haha! Salinerooo
alleen Salinero mocht niet uit de stal kijken.. Verdrietig die vin k zoow lieff Haha!haha!,. En we kwamen nog heel veel meer andere paarden te zien Haha! was zoooow tof!!:D Bugs Bunny oowk, en t vriendje van Bonfire stond op Bonfire te w8ten...
Hahahah!!!, Toen hadden we alle paarden geziern!!! toen gingen we naar binnenmanege!! owoja, waauuuw wat een mooie bak hadden ze daaar joh!! buitenbak oowk!! hahaha
en toen gingen we op de fotow met anky, en kregen we een handtekening!! zooooooow tofD: anky zei dat er 600 leden waren Knipoogeerst altijd 800 mensen
Hahaah!, en toen gingen we wat drinken enzoow:P en had k nog een t shirt van anky gekocht:P hahaha!, kon r niet van afblijven:P
en toen latersz kwam Robin Beekink rijden!! Dat was oowk heeel erg leuk joh!!! Haha! en toen hadden ze nog prijzen uitgerijkt Haha! van kinderen weetje wel, van de kNhs wedstrijd;);) waren mooie joh!!
en ... toen.,...snik snik snjotter...was het al zoown beetje afgelopen Huilen Had r wel heeel lang willen blijven:P:P met me eigen peerjde dan:P hahahaah
toen kregen we nog lekkker eten Haha! mee naar huis, voor de paardjes:P:
zat wel haver in!!:P hahaahhaa..en toen gingen we nog naar de kantine:P want mij vader kent de vader van anky, en de moeder..
hahaha!! en toen kwam anky oowk nog naar binnen:P toen zei ze dat het veel rustiger was enzow, en veel serieuwser :S hahahahaah
majah toen ......gingen...we...weer naar huis
snik sniK! MAAR IK HEB ZOOOOWN SUPER GAAAAFE DAG GEHAD!!
En jullie????:D wie zijn er nog meer naar Ankyafanclubdag geweest?? was echt tofffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 he:D Hahah!, oke doei doei Fijne avond en fijne vaktnie, fijne dagen!!
Hahaha!, xxxxxxxies bye bye Christy!!!

[edit heike] overkill aan smileys verwijderd
Laatst bijgewerkt door connemara op 18-10-03 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:50

zow ik denk dat ik er maar eens heen moet!

connemara
Berichten: 287
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Doorwerth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 18:51

Hahahah!, Jaaah uis echt tof!!
Maar dan moet je wel lid zijn...Het kost 33 euro, en je krijgt dan iedere maand de hoefslag junior (ook de hoefslag enzow erbij)
das wel heeeel erg leuwkkkK!!
haha!, voor meer informatie:P: www.ankysfanclub.nl Knipoog;)
doei doei!! fijne avond;) xxxies

connemara
Berichten: 287
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Doorwerth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 19:32

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Haha!::D:D:D hahaha!.,
xxxxies

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:43

volgend jaar ga ik ook mee Knipoog