En de reis gaat naar..........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 16:08

IJSLAND!!!!!!!!

Joehie ik heb net geboekt voor de Round-up op ijsland
Ik ga 4 september al weg. haha hoe eerder hoe beter.
Nu heb ik nog wel wat vraagjes waar jullie misschien een oplossing voor weten.
Het is verstandig om met laarzen te rijden. Nu rijd ik western en heb dus geen rijlaarzen meer.
En ik zie mezelf dus niet met van die kaplaarzen rijden Verward
Schoenen zijn met al dat water daar niet echt verstandig. iemand een andere tip of heeft iemand nog rijlaarzen staan in maat 38/39.
Ik wou mijn wax jas mee maar alles moet ontsmet worden. Nu kan de jas dus niet in de was machine. Zou de stomerij er raad mee weten. Ik moet mijn rijbroeken ook al laten stomen. En ik heb ze al 2 jaar niet meer aan gehad. Haha!
Als de waxjas niet mee kan heb ik nog wel wat anders hoor maar hij lijkt mij wel ideaal voor daar.
Ik ga naar het gebied Skagafjordur.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 16:14

Wow, dat lijkt me te gek...mag ik meeleven?
Laarzen heb ik niet voor je , lijkt me trouwens helemaal niet fijn zitten als je een hele dag moet rijden. Ik zou dan toch eerder chaps ofzo meenemen of raden ze je echt laarzen aan omdat je de halve dag zwemmend in de rivieren doorbrengt? Volgens mij helpt dat ook niet echt tegen nat hoor, als ik soms foto's zie... paardje tot zijn nek in het water en ruiter ook.

Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 16:15

Ik zie die laarzen dus ook niet zo zitten rijd veel liever met schoenen.
Misschien koop ik wel van die halve rubberen schoenen en dan maar een paar goede chaps.

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 16:20

Wat een superbestemming. Zijn die rubbere rijlaarzen niet goed? Die laarzen zijn in ieder geval waterdicht en niet zo duur. Anders lijken mij bergwandelschoenen ideaal.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 17:28

gaaf!! ijsland. Cool daar zou ik ook nog wel eens naar toe willen. maar ja het is zo duur he? Huilen

OP je vragen heb ik helaas geen antwoord.
er is op ijsland een plek waar je tussen de platen van amerika en europa kan staan. die komen op dat punt net samen.

enne veel foto's maken he? die wil ik wel zien.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 17:32

Gezellie.. ik ga ook 4 september.. waarschijnlijk zitten we samen in het vliegtuig.

Als ik thuis ben zal ik je ff ons programma PB-en. We gaan trouwens met Hestasport en ook naar Skagafjör<eth>ur... hahah.

Ineke2

Berichten: 33106
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 17:34

Wow!! Te gek!! Ijsland Slapen Jammer dat het zo ontzettend duur is... Verdrietig Kan ik niet in je koffer mee?? *LOL*

Rubberen laarzen lijkt mij niet echt prettig, zeker niet als je dat niet gewend bent, maar bovendien krijg je er nogal snel koude voeten in...

Chaps en schoenen zijn dus wel warmer denk ik.

Veel foto's maken he? En veel plezier daarzo hoor!! Hoe lang ga je?

ikke

Berichten: 37539
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 23:01

Heb je nog even tijd? Ik zal proberen een zeer ervaren ijslandrieziger te pakken proberen te krijgen voor tips. Beloof even niets maar doe mijn best.

Kelan

Berichten: 1625
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 17:06

Hoi,
ik ben twee jaar geleden geweest (als ik het me goed herinner met Hestasport). Toen heb ik gewoon met schoenen en chaps gereden, dat ging prima. Als we een rivier overstaken ging dat toch wel zo snel, dat het water nauwelijks tijd had om in de chaps en de schoenen te stromen, zeker als de schoenen gewoon goed strak dicht zitten. Ik heb in ieder geval geen natte voeten gekregen.

Heel veel plezier!!! Ijsland is prachtig, helemaal vanaf een paarderug!!

Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 17:25

Misschien neem ik wel schoenen en chaps mee en ook rijlaarzen.
ik ga trouwens met Trailfinders.