jemig wat nou

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-01 09:27

zoals bekend wil ik nina dus gaan verkopen. die mensen belden op of zij ze mochten kopen maar we werden he niet eens over de prijs. tuurlijk is he voor mij belangrrijk dat ze een goed tehuis krijgt. dus een redelijk voorstel gedaan vond ik. nou zij wilden er dat dus niet voor geven. dus ik wil gaan kijken naar een ander goed tehuis. heb ze nog een keer gebeld dat ik haar def. ga verkopen. ze zouden het er nog over hebben. dus ik afwachten of zij ze nog willen. stef heeft ze voor me op mijn site tk gezet. krijg ik een woedend mailtje van dat meisje dat ik nina al tk heb staan voor ik het aan hun had gevraagd. ik heb 2 x gebeld en ze vonden het te duur mede doordat haar dochter dus over een jaar of 2 a3 bij de paarden gaat starten en ze dan niet meer met nina kan rijden want ze heeft ook al een paard. dus hadden ze er niks meer aan. tja nu verwijen ze me dat ik dit met voorbedachte rade heb gedaan. om ze eerst daar te zetten en haar als ze wat in de sport loopt voor duur te verkopen. het is echt heel oneerlijk. zij kwamen zelf met de vraag om haar te kopen. toen ben ik gaan nadenken en ben tot de conclsie gekomen dat ik nooit meer zou rijden met haar door mijn slechte rug en heupen. moet ik de beslissing dan steeds uitstellen?? wachten tot zei er niet meer op wil rijden en zegt hier heb je haar?? ik vind het zelf al moeilijk genoeg en da gaan ze me zulke verwijten. ik begrijp wel dat het voor haar niet leuk is. ze is ook gek op nina, maar ze willen haar kopen tegen een bodemprijs. ik probeer er nog wat aan te doen maar ja als ze daar niet mee akkoord gaan lijkt het alsof ze voor een duppie op de eerste rij willen zitten.ik ben er echt helemaal gestrest van. klote zooi. het is voor mij heel moeilijk wat er allemaal gebeurd en dan krijg je zoiets. kan he van haar kant ook begrijpen maar dit was eigenlijk niet de bedoeling dat het zo zou lopen. zij boos ik gestrest. wat moet ik nou.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 09:33

even rustig ademhalen. En dan gewoon op papier zetten wat jij wil, wat mogelijk is en dat met plussen en minnen afwegen. En altij din het belang van het paard denken maar dat hoeft niet te betekenen dat je alles maarweg moet geven. Als ze er zo weinig voor over hebben, dan is dta toch ook een beetje raar, waarom willen ze haar dan wel hebben?
Succes!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-01 13:28

gelukkig belde net de ouders van eefje dat het niet zo bedoeld was en dat het alleen de eerste schrik was. ze vonden het niet erg netjes van hun dochter dat ze mij zon mailtje had gestuurd. ze konden goed begrijpen dat ik in mijn ituatie niet andes kan als haar verkopen. ik heb een fijn gesprek met haar vader gehad en ben enigzins opgelucht dat hij zijn spijt betoog voor zijn dochter.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 15:29

Nou gelukkig maar. Het lijkt mij (ken het meisje niet natuurlijk) voor z'on meisje ook niet fijn als haar rijpony verkocht wordt. Maar ja, het is JOUW pony en Jij beslist.
Toch fijn dat de vader zijnexcuses aangeboden heeft, netjes van hem!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 19:44

Lonneke, kun je Nina anders niet laten "leasen", zodat je haar niet echt kwijt bent? Dan hou je zelf tenminste nog een vinger aan de pols en weet je zeker dat ze niet doorverkocht wordt ofzo. Misschien iets voor dat meisje? Groetjes, Sonja.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 19:48

He gelukkig dat die an spijt betuigd. Tja ik zou ook geen oplossing weten. Daar kan ie toch blijven staan tot je een ander tehuis hebt geregeld?

Er zijn genoeg tijdelijke plekken voor Nina. Anders kan ie altijd nog naar mij komen.

groetjes Heike

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 21:06

Goed idee van sonja misschien het overwegen waard.

Succes het is ook zeer moeilijk om haar weg te doen.

Gr Pris

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-01 07:38

ik heb deze beslissing genomen omdat er echt niets anders op zit. ik heb nu steeds veel pijn en dat komt niet meer goed. het zit er niet in dat ik nog intensief zal rijden. bij dat meisje staat ze echt wel goed. zij betalen verde alles. het is meer een emotionele kwestie. ze staat 100 km hier vandaan. het doet steeds weeer pijna als ik haar daar zie. ik heb haar ingeschreven boor de bonte paarden veiling. dat is een strenge selectie. j word met 40 paarden gekozen om mee te mogen doen. alleen de 40 beste worden geveild. er komen mensen uit heel europa. ik wil niet meer wachten en ook niet steeds weer kopers bij haar hebben. dat kan ik niet aan dit lijkt de beste oplossing. op die veiling komen altijd alleen echte bontliefhebbers. ik ben benieuwd of ze bij de selectie zit.

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 11:09

Spannend! En als ze er niet bij zit? Wat doe je dan? Ik vind inderdaad dat idee van Sonja, dat leasen, wel een sterk idee.

Ach, het is je eigen pony. Je moet zelf beslissen wat je met haar wilt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vecar en 3 bezoekers