Arm paardje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Arm paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 14:10

Ik was een paar uur geleden de hond aan t uitlaten op de fiets, word ik ineeens gebeld; of ik heel snel naar huis wil komen om bij de buren te helpen twee fjordjes schoon te maken. Dus ik naar huis gecrosst, me hond naar me pa gestuurd, naar de buren gegaan. Staan me moeder, me zus en iemand die bij de buren werkt daar druk bezig die twee fjorden te poetsen, geen van mn buren thuis. Dus ik vragen wat er aan de hand was, nou, me buren hebben dus een stalhouderij en ze moesten vandaag een trouwerij rijden. Was er een of andere idioot voor de koets/wagen (weet niet helemaal psies wat) langsgesjeesd en ineens vol op zn rem gaan staan. Dus toen is een van de paarden gevallen, haar hele rug ligt open Huilen en helemaal gekneusd enzo echt zielig! Huilen Maarja... zo'n trouwerij moet door gaan, dus vandaar dat de fjorden klaar moesten staan als de buren t gevallen paard kwamen brengen. Nou hupsa, fjorden in de vrachtwagen en weg. En toen moesten we zorgen dat t arme beestje afgespoten werd, zodat alle vuiligheid van dr rug was... ze was echt zo lief, bleef bijna de hele tijd netjes stil staan.. en dat terwijl al dat water natuurlijk wel pijn doet als t op zo'n wond komt. Maar toen ze afgespoeld was, moesten we zorgen dat ze pijnstillers binnenkreeg... maar ze moet er niets van hebben... dus nou wachten op de buurvrouw, die moet op een of andere manier dan maar zorgen dat ze wel pijnstillers binnenkrijgt.. Verdrietig
mja.. sorry.. maar ik moest t echt ff kwijt.. arme nanja

Maxjes for lifetime!
Peggy fan


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 14:11

Oew, arme Fjord! En wat een eikel is dat dan geweest, dat ie ineens zo op z'n rem is gaan staan! Hoop dat ze helemaal geneest, laat je nog ff weten hoe het afloopt?

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 14:20

nou, t paardje dat is gevallen is geen fjord (oeps vergeten erbij te zetten Bloos! ) maar ze is een groninger (als ik t goed heb)
ik hoop dat ze helemaal geneest en ik laat zeker horen hoe t afloopt

Maxjes for lifetime!
Peggy fan

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 14:30

Bloos! Oh! Wat erg! Om wat voor reden deed die vent dat dan? Als het roekeloosheid was geweest zouden ze dat arme paardje een beter tehuis moeten geven. Goed dat jullie dat arme beestje verzorgen! OK dan! Nou, veel beterschap gewenst iig. En hou ond idd op de hoogte! Wat een schrik zeg! Scheve mond

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 14:37

Annetjuh schreef:
:oo Oh! Wat erg! Om wat voor reden deed die vent dat dan? Als het roekeloosheid was geweest zouden ze dat arme paardje een beter tehuis moeten geven. Goed dat jullie dat arme beestje verzorgen! OK dan! Nou, veel beterschap gewenst iig. En hou ond idd op de hoogte! Wat een schrik zeg! Scheve mond


uhm.. die automobilist was idd gewoon roekeloos Scheve mond maar t paard heeft een goed tehuis hoor...

Maxjes for lifetime!
Peggy fan

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 14:40

Dan ist goed! Sorry hoor, maar ik had 't volgens mij verkeerd begrepen. Ik dacht dat die vent op de koets zat, dat paard een beetje op te jagen en toen op de rem, met die koets tegen dat beestje opgeknald! En dat die eigenaar dus roekeloos was...

Luck
Berichten: 14
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Varsseveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 14:50

aaaa...wat ZIELIG!!! Scheve mond en wat gemeen van die vent met die koets! Boos! vond die het zelf dan niet erg wat die had gedaan Verward maarja, heel veel sterkte en ik ben benieuwd hoe het afloopt...

doegg!

*(¨`·.·´¨)* .:: ::. ..*`·.¸.·(¨`·.·´¨)* .........* `·.¸.·´* .:: Lucky Lachen

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 16:32

Citaat:
Was er een of andere idioot voor de koets/wagen (weet niet helemaal psies wat) langsgesjeesd en ineens vol op zn rem gaan staan. Dus toen is een van de paarden gevallen


ok... ik wil even dit stuk van mijn verhaal wijzigen... ik heb net van me buurvrouw gehoord hoe het echt is gebeurd. ik had t verkeerd begrepen Bloos! ... ok, dit is dus gebeurd:
Mn buren waren onderweg in de vrachtwagen met 4 paarden erin naar een bruiloft. Toen heeft één of andere gek vlak voor t stoplicht hen afgesneden, waardoor mn buurman op de rem moest gaan staan en toen is nanja uitgegleden en is onder de stang gekomen, daarna is ze in paniek geraakt en heeft geprobeerd op te staan, wat niet kom omdat ze dus onder die stang vastzat Verward Verward ze hebben zo snel mogelijk gestopt, de andere drie paarden eruit gehaald en toen die stang losgeslagen (was helemaal verbogen ) en toen hebben ze haar, samen met een ander (niet gewond) paard naar huis gebracht.

ok ok ok... sorry sorry sorry voor de foute vertelling van hiervoor...

maar iig, nu heeft nanja de helft van haar pijnstiller op en staat in de wei zodat ze de ruimte heeft. Ze gaat af en toe liggen en dan wil ze rollen, maar dat doet teveel pijn Verdrietig

Maxjes for lifetime!
Peggy fan


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ImkeTarek, Laj1, Luna_Rose, manonutjuh, miicchhellee, sterregoud en 134 bezoekers