mn paard kreupel:'(

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kwanyin

mn paard kreupel:'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 17:20

Ik ben wel een beetje laat, het is namelijk woensdag al gebeurt maar aangezien ik veel huiswerk had heb ik geen tijd gehad om het verhaal te typen...

Ik had woensdag groepswerk gehad, en was daardoor pas om halfvijf thuis, en om vijf uur had ik les. Dus ik thuisgekomen, vlug omgekleed, Evita vlug vlug op stal, vlug met een borstel over de rug opgezadelt.

So far so good. Evita liet zich braafjes doen en toen wou ik naar buiten gaan. Wou ze eerst niet echt meegaan, maar uiteindelijk liep ze heel langzaam achter mij aan. Maar ze heeft wel eens vaker een ochtendhumeur dus ik maakte mij nog niet onmiddelijk zorgen.

Toen stapte ik op, en onmiddelijk voelde ik dat er iets niet klopte in de stap. Dus ik eens geprobeert om aan te draven, zakte ze volledig weg vanachter Huilen. Ik ben afgestapt, en toen zag ik opeens dat ze een wonde had aan de binnekant van het been Ik kan mijn eigen wel tegen mn kop slaan dat ik dat niet eerder heb gemerkt,maar met die stom school had ik weinig tijd om haar iedere dag van kop tot teen te controleren. Toen zag ik pas dat het been daardoor opgewollen was en ontstoken...

Dan is 's avonds de DA langsgeweest, en die vreesde eerst dat er een pees of gewricht geraakt was( Scheve mond ) Gelukkig bleek dat niet het geval, en was het enkel een oppervlakkige wonde die waarschijnlijk de dag ervoor was opgelopen en waar vuil in is komen te zitten.
Evita heeft daarop antibiotica gekregen en een extra spuit tegen de klem. We hebben haar gisteren ook zelf een spuit moeten zetten, en vandaag moet ze weer eentje krijgen. Voor de rest mag ze gewoon buiten lopen, maar ik moet er wel voor zorgen dat er geen korst op komt, zodat het vuil er uit kan blijven.
Hoelang ze nog niet bereden mag worden weet de DA niet. Hij zei dat het goed mogelijk was dat Evita over 3dagen alweer volledig genezen was, het kon ook zijn dat het nog 2 weken duurde Verdrietig . iig zal ik haar zowiezo minstens een week op rust zetten en pas terug beginnen als ze volledig hersteld is

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 17:58

wat erg voor jou en je paardje!! doe maar llekker rustig aan en verwen hem maar goed Knipoog en hopen dat het snel weer over is! Ach gut

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie