De DA komt vandaag Veritas .....

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

hanna

De DA komt vandaag Veritas .....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 08:54

ZOals ik in de topic over Leila al schreef moeten we ook afscheid nemen van Veritas het mooie zwarte hengstveulen van Michelien's paard Montana.
Gisteren is de DA nogmaals geweest om e.e.a. op een rijtje te zetten en voor veritas is er echt geen hoop meer.
Vanmorgen komt de DA om hem in zijn stal in te laten slapen Huilen .
We hebben gisteren een tijdje bij zijn box gestaan, 't zal wel raar zijn dat hij er straks niet meer is.

Gratis af te halen mooie jonge katten

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 08:58

Tjee wat erg zeg, kan me voorstellen dat het een rot gezicht moet zijn als straks de box helemaal leeg is.
Als ik vragen mag.... wil je erbij zijn als hij hem een spuitje geeft?

Alvast enorm veel sterkte meid!!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:44

Pfff dat is erg moeilijk zeg!! Ik ben zelf niet zo'n held en als er al een dier in moet slapen dan moet ik me echt sterk maken als ik daarbij wil zijn! En wat Cinzano al zei, wat moet het vervelend zijn steeds tegen zo'n lege box aan te kijken, in elk geval veel sterkte!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

hanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 09:50

Nee, ik wil er niet bij zijn als Veritas een spuitje krijgt en ook niet bij Leila begin volgende week. Maar ook al zijn het je eigen paarden niet, ik kende ze erg goed en het doet wel zeer.

Gratis af te halen mooie jonge katten

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie