Paarden popcorn :?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Paarden popcorn :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 01:14

Hoi,

Ik was gister op "Het Gouden Ei" concour is dat.. Najaa en toen stond er een kraam van de PAVO.. En daar stond iemand bij en die vroeg of ik misschien een zakje muesli wou voor een pony van mezelf of van iemand anders.. Dus ik pakte het aan.. Kreeg ik er een zakje popcorn voor paarden bij Verward `t Ziet er gewoon uit als popcorn maar dan is het voor paarden. Het is dus van PAVO enneuhmm er staat op licht verteerbaar en dus gezond.. Het is echt voor je paard.. Nou eet smakelijk dan maar.. Ik vind het echt DOM!!! Maar ja.. ze moeten iets bedenken hea..

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 08:19

Haha nou lekker toch voor je paarden. Zal wel geen suiker of caramel inzitten denk ik hihi.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:01

Waarom zou dat dom zijn en dingen zoals geplette mais of maismeel niet? Wij willen toch ook variatie in ons eten... Popcorn is gewoon gepofte mais...dus ach... gepoft, geplet...wat maakt het uit. Tong uitsteken

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:11

Nou dat is raar..
Vorige week op de PAVO clinic in Leusden kreeg ik een zakje muesli voor het paard en een zakje popcorn voor mezelf.
Tenminste, iedereen daar zat lekker zelf dat zakje leeg te knagen. Vingers aflikken

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:14

haha, heeft misschien iedereen paardenpopcorn gegeten hihi.Haha! Maar het zal vast niet slecht smaken. popcorn is popcorn natuurlijk. Alleen vind ik het niet te eten zonder zout erop. Haha!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 11:17

essie79 schreef:
Nou dat is raar..
Vorige week op de PAVO clinic in Leusden kreeg ik een zakje muesli voor het paard en een zakje popcorn voor mezelf.
Tenminste, iedereen daar zat lekker zelf dat zakje leeg te knagen. Vingers aflikken


whaaaaa tegen mij had n meisje gezegt dat het voor paarden was Verward
whaha maar t zal dan wel voor mensen zijn, whaha