paard onderuit !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

paard onderuit !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 18:45

min shetje was vandaag super actief..
langs de weg begon ze al te galloperen..ik kreeg daarbij een bok in me heup..
op de wei begon te tocvh te racen en te doen..te bokken in ren gallop..
ze maakte en bocht en...viel op de grond..
ze schoof een meter weg..
stond meteen weer op en ging vrolijk verder waar ze mee bezig was..
heb nog even gekeken maar was verder niks aan de hand..
hebben jullie paarden ook wel een svan die gekke buien?? Clown

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:55

Uh ... Haha!

fiesta
Berichten: 151
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: aarle rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 19:29

die van mij maakt ook wel eens een sliding....dat ik denk aij dadelijk schuift ie onder de draad door de wei uit!!
Als ze met z´n 2en staan hebben ze helemaal ooit de gekke 5 minuten!!

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 20:20

die van mij is gewoon op de grond gevallen, vroeg aan een meisje die toevallig rondhuppelde haar even vast te houden en toen ik terug kwam lag ze op de grond, ze had in r teugel gestampt
PENNYMEISJES OOK HE....

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 20:46

macho heeft dat altijd... samen met zijn vriendje dario in de wei wat liggen dollen.... rennen... gek doen....volges mij houden ze wedstrijdje "wie doet het achterlijkst" Verward ziet dr wel altijd super stoer uit... als hij zich in de wei wat zit uit te leven... laatie zijn kunsten zien he *LOL*

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:27

Yorghos gaat in de wei weleens onderuit. Hij maakt soms zulke achterlijke bokkesprongen dat hij over zijn eigen benen struikelt...

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:39

Mijne had dat ook in de longeerbak door de kou....het gevolgd: een peesblessure en dus lang niet kunnen rijden en weer helemaal opnieuwe opbouwen. Dus wel beetje uitkijken ermee, 't is echt geen pretje kan ik je zeggen.

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:55

all the time Ach gut
ik zie me toch soms schuivers door de wei dat ik denk van uh ooh, daar gingen ze dan Scheve mond en meestal ook nog nét voor de draad dat je echt je adem inhoudt Bloos! gelukkig is er nooit echt wat ergs gebeurt, al waren mijn friese verzorgmerrie en haar veulen heel erg van streek nadat het veulen onder de draad was doorgeschoven en vervolgens, om terug te komen bij zijn moeder, door de draad was heengelopen en meteen 2 andere weien mee had getrokken Scheve mond dat was wel echt paniek..
verder doen de welshjes wel vaker zo'n acties maken (waar ben je anders welsh voor Tong uitsteken Knipoog ) en als de shetjes in een bui zijn, kunnen ook zij zoiets klaar spelen Scheve mond Haha! Clown
xxx Dees

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 10:08

k heb er zelf nog eens op gezeten toen dit gebeurde.
Ik was toen mijn verzorgpaardje aan het rijden.
Op een gegeven moment geeft hij een BOK heel onverwacht.
Ik verloor daardoor mijn evenwicht, maar bleef zitten.
Om het moment dat ik weer goed zit, gaan het rennen en verloor hij zijn eigen evenwicht.

En toen maakte we samen een sliding.
Hij schoof toen ook dik een meter verder.
Ik lag bijna met mijn hoofd op de stoeprand (afzetting van de bak).
Maar had mijn cap op.

Allebei ongedeerd maar zeer geschrokken.
Ben toen weer opgestapt en heb hem uitgestapt.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 10:13

Ik houd regelmatig mijn hart vast. Is het niet dat hij door een gekke bok zijn evenwicht verliest en op zijn snuffel gaat dan gebeurt het wel als hij heeft liggen rollen en omhoog komt, maar vergeet dat zijn benen overkruist staan. En hij heeft het zelfs al eens gepresteerd om tijdens het rijden, dus ja mijn paard heeft ook wel eens gekke buien (moet het eerste paard nog tegenkomen die dat niet heeft.)

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 11:08

Nozem heeft ook van die rare buien ben ik met hem aan de hand aan het uitstappen geeft ie een paard achter hem een trap en begon te bokken(typisch nozem eerst trappen dan bokken Schijnheilig )
toen viel ie ook op zijn snufferd maar 9 van de 10 keer gaat het goed

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 12:01

jean heeft het weleens dat hij druk is maar zo erg...Bij ons rijd weleens een draver. die was eens aan het galoperen toen ging hij ook over de kop!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 16:27

Het veulentjes bij ons op stal ook. Als het dan net geregend heeft *dus het gras is lekker nat & glad* dan wil hij zicht eventjes lekker uitleven dus gaat hij een paar rondjes in volle galop, hij glijd uit, valt op de grond, staat op en gaat weer gewoon lekker verder met gras eten

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:08

het is net alsof ze het expres doen(als het geregend heeft).dat doet mijn veulen namelijk ook vaak genoeg( ik sta er dan bij met mijn handen voor mijn ogen)....en dan vaak ook mam's een paar flikke meppen geven Schijnheilig .en dan zo achterom kijken van: OEPS...heb ik jou geraakt Verward .paarden.....pfff....

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:22

hahahaha

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:52

van de week was een manege pony'tje (didi) die bokt altijd veel in haar stal Verward raar beest is ut hoor haha, maar we hebben dan muren en bovenop die muren staan tralies, en ze begon naar dr buurman te bokken en toen bleef ze op een 1 of andere manier ff in t tralies hangen en verloor haar evenwicht, ze botste echt tegen de voerbak maar daarna ging ze gewoon vrolijk verder Haha!

*voor de duidelijkheid, dat tralies is niet gevaarlijk, maar zij bokte heel erg raar en heel hoog dus daardoor kwam ze met haar hoef erlangs waardoor ze uit evenwicht raakte*

nappie29

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 22:26

nou ik zette laatst me fjord in ze landje en het was best glad en hij was aan het renne en bokke en bezig zijn
ging ie toch op ze bek dat ie even bleef liggen om te kijke wat dat nou was
maja dan later toch lekker door gaan en weer flink op ze bek gaan
gelukkig heb ik ie nix opgelopen