dochter elleboog gebroken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
shemar
Berichten: 1428
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Purmerend

dochter elleboog gebroken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 00:20

Jeetje wat een hoop ellende staat er hier, kan dat van mij er ook nog wel bij voor vandaag.

Dochter lief ging vanmiddag met haar vriendinnetje naar haar pony's toe, ik had eerst geholpen met voeren en op zadelen zodat ze helemaal rijklaar waren. Geen probleem ik mocht best even snel een boodschapje tussendoor doen. (waren ze weer even van klein broertje verlost).

Kom ik terug, zit er een zielig hoopje ellende in de stal onder een deken te huilen Huilen Huilen , er was een vogel vanaf de sloot gekomen en daar was Sahira van geschrokken en toen was ze op haar arm gevallen. Ik meteen van "ze heeft weer wat", het valt meestal wel mee. Pony's waren wel al verzorgd door het vriendinnetje die eigenlijk best wel bang is voor paarden, knap gedaan zo kom je over je angst heen Knipoog.

Toch maar even naar haar arm laten kijken, volgens de huisartsenpost was het haar pols dus naar de ehbo foto's laten maken. Maar nee mevrouw heeft haar elleboog gebroken, het pijpje is gewoon los geraakt van het gewricht dus moet met rust wel weer vast groeien. Wel interressant zo'n doek om je armen, nu kan ik helemaal alles voor d'r doen Verdrietig .

Niet leuk als je vakantie hebt Ach gut .

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 01:37

auwie lijkt me niet echt een lekker gevoel
Veel beterschap voor je dochter...

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 07:41

Ik heb 6 weken geleden bijna hetzelfde gehad, spaakbeen afgebroken bij mn ellebooggewricht en waarsch ook nog uit het gewricht geschoten zoals bij jouw meisje, ben sinds vandaag officieel gipsloos, nu dmv fysiotherapie mn elleboog weer aan de gang krijgen want die zit echt helemaal vast, kan klein beetje strekken en buigen en thats it.

Wens haar maar heel veel beterschapjes, doe rustig aan dan geneest het het snelste, en voor haar is het ook vervelend hoor dat iedereen alles voor je moet doen....

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:15

He wat vervelend voor je dochter. Heeft ze er veel last van?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:23

shemar schreef:
. nu kan ik helemaal alles voor d'r doen Verdrietig .




arme jij Tong uitsteken , ik neem aan dat je het niet zo l.ullig bedoelt als dat het er staat Haha! Haha!,

Sneu hoor voor zo een kleine meid, zal vast goed zeer doen.

Voor allebei sterkte!! Knipoog

fluffyfox

Berichten: 1793
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:31

aaah bleh
herfstvac. en dan dit
bleh niet leuk
sterkte
trouwens wel mooie pony + veulen zeg.(profiel gespiekt)

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:52

Ach wat zielig
Het dat dan precies in de herfstvakantie moet gebeuren!
Sterkte

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 10:23

Heel veel sterkte inderdaad.
Niet leuk dat dat precies in de vakantie moet gebeuren.Verdrietig
Wel knap van dat vriendinnetje dat zij de beessies verzorgd heeft ondanks haar angst. sus6 ermee.
Misschien kan ze hand tekekningen gaan verzamelen op die doek, deed ik ook toen mijn hand gebroken was stond een stuk vrolijker!! :p

shemar
Berichten: 1428
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 12:02

Heb jullie berrichtjes doorgegeven aan haar hoor, ze is er erg blij mee. Vriendinnetje komt zo weer om haar op te vrolijken en ze wil evengoed wel naar haar pony's om ze even te voeren. Ben benieuwd hoelang het gaat duren, als je er naar wijst doet het al pijn vooral als de hond steeds tegen haar aankruipt want die begrijpt er niets van. Voorlopig geen ponyrijden voor haar.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 15:41

Ik heb er 6 weken mee gelopen, maar de ergste pijn was na 3 dagen al weg hoor, beterschapjes!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 19:18

aaah wat zielig was het haar eigen pony? of verzorg? wens der maar sterkte hoe oud is dat hoopie eigenlijk

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 19:23

ik heb zelf al 2x mijn elleboog gebroken door paardrijden (ja het afvallen ervan). Een heel pijnlijke zaak. En een heel lang herstel. Door 6 weken je arm (in het gips) in een hoek te moeten houden kan je die niet meer bewegen als de gips weg is. Vreselijk is dat.
sterkte voor je dochter (en voor jou Haha! )

shemar
Berichten: 1428
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 10:45

Ze is 10 jaar en het gebeurde met haar eigen pony, ze zat net al te huilen dat ze zo graag wilde rijden omdat het van dat mooie weer is. Ga maar eens even bedenken wat ik wel kan doen samen met d'r pony, beetje lastig doordat het veulen er nog bij loopt kom ik een paar handen tekort. Ze vonden het maar raar die doek om d'r arm, veulentje zat er maar aan te snuffelen want waar was die hand met lekkers nu gebleven.

Hoop inderdaad dat de ergste pijn snel wegtrekt, even stoten en ze staat te gillen. Zo zielig.

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 14:02

Kun je geen pijnstillers vragen bij de dokter??
Heb zelf Naproxen gekregen voor mijn enkel en dat helpt heel goed.
Nouw nog maals heel veel sterkte en beterdschap voor haar!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 14:34

Ik heb een jaar of 8 geleden mijn elleboog gebroken, maar dat was in meerdere stukjes gebroken Knipoog (verbrijzeld).
Daar moesten ook pennen in, heb open gips gehad wat 4 1/2 week bleef zitten, en daarna revalideren.
Ik heb totaal zo'n 4 jaar gewoon nog pijn aan gehad en nu nog is het een zwakke plek.

Als ik het zo lees is het bij haar enkel gebroken, daar heeft ze 'mazzel' aan.
Iig heel veel beterschap, en der ergste pijn zal wel na een week afzakken.
Ik had zelf ibruprofen via de huisarts gekregen nadat de pijn gewoon hevig bleef.

Sterkte iig, en een vogelverschrikker neerzetten Knipoog