Kat in de wasmachine

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:55

gruwelijk je zal je was maar uit de machine halen en tref je een dood katje aan, vrezelijk!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 21:58

Chiqa schreef:
gruwelijk je zal je was maar uit de machine halen en tref je een dood katje aan, vrezelijk!


Dit gebeurde dus ook.. Details zal ik er verder niet opzetten.. maar dat zag er niet fijn uit.

Apple

Berichten: 76197
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:59

Het zal je toch overkomen zeg, lijkt me echt vreselijk.

Voor zover ik weet kruipt ons poezenbeest nooit in de trommel. Ik zet de wasmachine ook direct aan nadat ik hem gevuld heb (dus hij krijgt hopelijk de kans niet).

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:45

jezus, dat is echt mijn ergste nachtmerrie! Verdrietig Ik heb ook zo'n kleine dondersteen rondlopen en die gaat idd ook in de trommel zitten. Dus als ik de was ga doen gaat de badkamerdeur dicht en als ik zeker weet dat ze nergens zit ga ik de was doen.
Meestal weet ik dat gelijk want ze loopt me overal achterna dus gaat dan meestal voor de deur zitten mauwen als ik met de was bezig ben. *LOL*
( doet ze ook als ik naar de wc moet, heel irritant )
brr, wat een eng verhaal zeg!

MooglyLover

Berichten: 22
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 13:47

woow... voortaan check ik ook de wasmachine!! ik wist niet dat dit zo vaak gebeurde zeg!!

Veel sterkte voor je vriendin en iedereen die het meegemaakt heeft en jijzelf natuurlijk!

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 14:36

Wat poedersuiker zeg! Wij checken idd ook altijd de wasmachine of er niet 1 van onze poezenbeesten inzit...
Idd echt een horrorverhaal, arm poesje!!

Wens je vriendin maar sterkte namens bokt Lachen