Meagan in Utrecht (kliniek)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 09:53

Dit is echt heel naar voor jou en je paard, sterkte en heel veel beterschap Ach gut

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 10:00

jeetje.......wat een schrik zeg!!kan me voorstellen dat je in een paar seconden van alles gedacht moet hebben...
hoop dat ze snel geneest...

tinkerknuffel van ons

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 10:23

jeetje hee je schrikt je rot ja.....wat een geluk dat er niets van binnen beschadigd is!! Sterkte hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 11:34

Jeetje wat vervelend voor Meagan. Gelukkig dat de prognose positief is. En dan kan je waarschijnlijk na de kerst weer met haar aan de slag.

Veel sterkte.

JoT

Berichten: 4010
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:01

Wat een naar verhaal, ik kan me voorstellen dat je helemaal van de wereld bent als je zulk nieuws krijgt. Getuigt het schoenenverhaal ook wel van... Veel sterkte voor jou, Wouter en Meagan!

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:02

jellie schreef

Jeetje, dat is effe schrikken voor jullie!!!!
Gelukkig dat er geen hele bijzondere dingen zijn geraakt.
Ik hoop voor je dat ze snel opknapt en dat de wond mooi geneest

daar zijn wij mee eems en heel veel beterschap Ach gut

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:04

O bah wat een verhaal, dat doet je beseffen dat dat bij ons allemaal kan gebeuren...Hoe is het gebeurd, weet je dat? Of heb ik gewoon eroverheen gelezen.

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:15

Heel erg veel sterkte en ik hoop dat het verder ook goed gaat!
Pff, dat is wel heel erg schrikken zeg! Gelukkig dat de slagaders enzo niet geraakt waren!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:36

hemel, wat een vreselijk verhaal! Heen veel sterkte voor Meagan!!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 13:14

Gatver.. de rillingen lopen over me heen... wat n afschuwelijk verhaal! Goed dat t nog mee bleek te vallen en hopen dat ze er spoedig weer bovenop komt!! Heel veel sterkte ermee!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 13:16

Wat een afgrijselijk verhaal, en wat vreselijk dat er nog meer mensen met deze ervaring, ook ervaringen hebben. Meid, heel veel sterkte, het lijtk er al een beetje op, dat ze er relatief goed vanaf is gekomen, hopelijk krijg je niet al te veel complicaties, en kan ze straks weer gewoon rondsjouwen in de wei. Probeer steun te houden aan Sjuimpjes verhaal, dat er ook andere paarden zijn, die het ook hadden, en er goed vanaf gekomen zijn...
Dit is echt wel schrikken, pfff..... sterkte... he! voor jou en je super instructeur en die mensen daar.... pfff...

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:03

het land is bij ons door hek afgeschermd met houten palen in de grond en horizontale ijzeren balken(hol van binnen) maar op een enkele plek staan nog ijzeren palen in de grond en steken na de horizontale balk nog een stukje uit plus minus 10 cm (er zit daar niks op gewoon een hole ijzeren balk) ze heeft dus echt vet veel geluk gehad

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:05

en daar is op terecht gekomen
En ilse weet je al wat meer?
Suc6 nog

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:39

ik wens jullie beiden heel veel sterkte. dr heeft vast een engeltje bij dr gestaan dat het iet og ernstiger is. gelukkig is ze nu wel in goede handen.
heel veel sterkte meissie

lindo
Berichten: 18
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 16:22

hoi
Ik ben net op ziekenbezoek geweest. (ik loop stage om de hoek van het diergeneeskundeterrein) Toen ik aankwam, was ze eerst een beetje bang voor me. ("Help, niet weer zo'n engerd met spuiten..." Nadat ze me had herkend, was ze wel blij en wilde ook wel even knuffelen. Meagan was diep teleurgesteld dat ik geen snoepjes of lekkere slobber had meegenomen, dus dat is een goed teken. Ze ziet er nog wel een beetje dramatisch uit, met zo'n beentje rood van het wondvocht, maar dat is met een grote wond vrij normaal geloof ik.
Ik heb haar beloofd morgen nog even op bezoek te komen en dan wel aan lekkers te denken.

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 16:40

woow wat vervelend!!! sterkte!

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:04

Hoi heeeeeel veel beterschap!! Hoop dat alles goedkomt en dat ze vlug opknapt!....Als ze weer aan gaat eten denken is idd misschien wel een goed teken!! Sterkte.

supermoon

Berichten: 137
Geregistreerd: 20-08-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:20

Ik schrok heel erg toen ik het hoorde!! Arme meagan!! Heel veel sterkte ermee!! Ik hoop dat ze snel weer in d'r stalletje staat, zo'n lege stal is ook helemaal nie leuk!!
Groetjes MoNiCa

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:06

Ohh, die arme meagan Ach gut
Wat erg zeg! VEel sterkte ermee, abby!

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:11

Heel veel sterkte de uithof is nooit een pretje! Ik hoop voor de dat het snel weer goed kom, ik heb ook zoiets meegemaakt bij mijn paard maar gelukkig naar 8 weken liep ze weer!! Veel sterkte!

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 23:56

Een kleine update...

Vanmiddag mocht ik om 15.30 uur bellen om te vragen hoe het gaat met mijn dame. De arts die ik aan de telefoon kreeg was gematigd positief. De wond ziet er goed uit, is niet opgezwollen van het wondvocht, dat loopt er mooi uit (vandaar het dramatische been waar Lindo het over had in haar bericht) en de flap die ze hebben gehecht voelt zelfs gewoon (dus warm) aan. Gisteren voelde die flap koud aan, wat zou kunnen betekenen dat de huid aan het afsterven was. Maar, vandaag voelde het dus goed qua temperatuur!!

Vanavond zijn we op ziekenbezoek geweest bij haar, overdag lukt dat helaas niet, daarom ben ik ook zo blij met Lindo Lovers
Meagan zelf is erg nerveus en enorm geschrokken. Ze trilt niet meer, maar zelf het briezen van een van haar medepatiënten is voldoende om haar te laten schrikken. Ze reageerde meteen op mijn fluitje en voetstappen toen we aankwamen en draaide heel langzaam en rustig om in haar box om naar de deur te komen. Ze belast het been wel in stand, maar tilt het liever niet op als ze loopt (voor zover dat kan in haar box natuurlijk!). Ik heb haar veel geknuffeld en aandacht gegeven en haar ook een beetje gepoetst. Dat vond ze erg prettig en ontspande een beetje.

Het ´ziekenhuis-eten´ vindt mevrouw maar matig, de brokjes laat ze staan, het hooi eet ze wel. Ik had wortels en een appel mee voor haar en daar had ze wel trek in Vingers aflikken

Iedereen tot nu toe heel erg bedankt voor alle reacties en PB´tjes die ik heb gekregen!! Erg fijn om te weten dat zoveel mensen met je meeleven!!

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 08:50

Dit is goed nieuws Abby, met name dat die wondflap warm aanvoelt.
Het komt vast allemaal goed.
Ik kan me voorstellen dat Meagan nerveus is. Eerst heeft ze al die traumatische ervaring van dat paaltje en vervolgens staat ze op een vreemde plek. Ze trekt vast wel bij de komende dagen.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:18

Jeetje, toch nog een geluk bij een ongeluk dat Meagan er nog is... Verwen haar maar flink!

xxPatriciaxx

Berichten: 330
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 11:01

Das is schrikken geblazen zeg! Ik hoorde het dinsdag dat Kees met jullie naar Utrecht was gegaan omdat Meagan een grote wond had. Logisch dat je (jullie) geen oog dicht kon(den) doen. Ik zou me ook helemaal rot geschrokken zijn. Gelukkig gaat het tot nu toe de goede kant op! Veel succes! En voor je het weet is het Kerst en kun je weer met haar aan de slag!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 11:38

jeetje, je zal idd flink geschrokken zijn!
Sterkte en hopelijk komt ze er weer helemaal bovenop!