Ben nog nooit zo boos op Bunny geweest.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Ben nog nooit zo boos op Bunny geweest.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 20:20

Het begon lekker braaf, maar wel gewoon voorwaarts.

Eenmaal in het park was ze al erg moeilijk in te houden en ging er al vandoor, dus ik al boos dat ze gewoon echt niet luisterde. Boos! Dus afgegaan en maar even naast gaan lopen. gewoon zelf besluiten te galopperen enzo.

Ik denk na een rengalopje zal ze wel weer veel energie kwijt zijn. Dus ik ff volop crossen ( de auto's op een snelweg en sloot ernaarst gingen niet eens zoveel harder Haha! ), maar toen schoot er ook nog een konijn voor haar voeten en volgens mij hebben we die geraakt. Scheve mond
Maarja daarna was ze niet de houden, en ze wilde in die galop niet meer stoppen, kei hard over een brug en boem daar lagen we. Bunny had niks temiste niks kunnen zien, alleen ik zit met een dikke knie en een blauwe hand.
Daarna wou ik weer opstappen ( nadat ik ff gekeken had of ze niks had) dus ik probeer op te stappen en draafgt hard weg voordat ik zat, nou toen het is haar zo op haar donder gegeven, dat ik me nu wel schuldig voel.Maja ik denk rustig verder rijden, want had pijn maar nee hoor mevrouw wou niet stappen, dus ik met een hele zere knie mee mee gestrompeld. Boos!
Toen ik weer opstapte weer nou ik ben eraf gegaan en weer op haar donder gegeven, en toen ging ze gewoon stappen.

Ik helemaal boos erop owww zo boos ben ik echt nog nooit geweest op haar. Echt gewoon helemaal niet luisteren Huilen

Helemaal niks tegen haar gezegt ( normaal banketstaaf ik altijd tegen haar enzo) en alleen maar gestapt.

Later ging ze nog de wei op. Ging ik haar halen, maar voelde me toch wel schuldig dat ik zo boos was. Dus gewoon ff knuffel gegeven. Ging ze helemaal met haar koppie tegen me aan staan was echt zo mooi. Lovers Ze was volgens mij wel blij dat ik niet meer boos was en ze was toen echt zo lief. ( als ze kan eten gaan ze normaal niet knuffelen).

Moest het ff kwijt, denk niet dat iemand dit hele verhaal gaat lezen. Haha!

Sjoerdjuuuuh

Berichten: 19
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Leuth, vlakbij Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 20:26

heey heey
ik heb het helemaal gelezen hoor haha Knipoog *LOL* enne tjah ik weet hoe je je voelt mijn paardje ging dr eerst ook vadoor ongeveer hetzelfde en ik had niet eens een cap op toen :| mja veel sterkte met juh knietje enne misschien tot zaterdag Knipoog Tong uitsteken Vingers aflikken
bye bye

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 20:32

Sjoerdjuuuuh schreef:
heey heey
ik heb het helemaal gelezen hoor haha Knipoog *LOL* enne tjah ik weet hoe je je voelt mijn paardje ging dr eerst ook vadoor ongeveer hetzelfde en ik had niet eens een cap op toen :| mja veel sterkte met juh knietje enne misschien tot zaterdag Knipoog Tong uitsteken Vingers aflikken
bye bye


Jah ik had ook geen cap op. Bloos Dus weer eens geluk gehad.

Thxxx en idd hopelijk tot zaterdag Lovers Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 20:38

Sjoerdjuuuuh schreef:
enne misschien tot zaterdag Knipoog Tong uitsteken Vingers aflikken
bye bye


tss zaterdag. Je moet wel oppassen met Lydje, dies niet te vertrouwen Schijnheilig

Nu ontopic: Niet eens een cap op Bloos!
2 mutsen bij elkaar Lachen
Nee nu ff serieus, vreselijk irritant als ze zo doen. Ewald vloog er vanmiddag ook vandoor en niet denken dat ik hem terug kreeg, alsof ik al niet kwaad genoeg was slaat ie ook nog 2x uit naar ander paardje Boos!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 20:59

Hm gelukkig goed afgelopen, ze schrok waarschijnlijk van het konijn waardoor ze er vandoor ging. Volgende keer voorzichtig aan he!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 21:04

Charlotte schreef:
Hm gelukkig goed afgelopen, ze schrok waarschijnlijk van het konijn waardoor ze er vandoor ging. Volgende keer voorzichtig aan he!


Ja idd Lachen Kon ook zo anders afgelopen zijn. Maar ze schrok niet van het konijn, want het was aan het begin van de weg daarna galopeer je nog echt heel ver recht uit. Ze had gewoon maling aan mij. Scheve mond

Maar volgende keer idd voorzichtiger zijn! Haha! thx.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 08:35

he nog eentje die niet lief was!

gister met t 18 jarige paardje cvan mn mama naar t bos gegaan, wilde ff rondje stappen om een vennetje heen, dat werden 2 rodjes racen en wat uitglijden enzo omdat ze zo hard door de bochten gingen, toen wilde ik naar een breed zandpad zodat ik ze ff kon laten gaan, aait ze eruit richting ons huis en niet stoppen he!

vlak voor de weg kon ik haar eindelijk omtrekken en toen vertikte ze het om terug te gaan naar het bos, en maar steigeren enzo(ik maar denken dat Q de enige is die zo dwars is....)

eindelijk via ander paadje terug in t bos gekregen, flink gecorsst en weer terug vi ander pad kei hard laten galloperen, dan denk je dat zo'n beest dat alweer een jaar heeft stilgestaan en nu sinds een week of 2/3 aan t werk wordt gezet, inmiddels wel moe zou zijn, nee hoor, alleen maar dribbelen en als ik haar inhield beetje gaan steigeren, en stappen?nee hoor, steeds wegdraven en dan moest ik zo hard aan die teugels hangen en dan pas bleef ze een beetje bij me

toen moesten we nog 300 meter langs de weg terug naar huis stappen, naait ze er 2x uit terug richting bos omdat er een vrachtwagen langs kwam

stout paard Boos!

ben niet boos geworden, dat helpt toch niet!
heb daarna nog 20 min flink gedressuurt in de bak Haha!

ga nu de foto's plaatsen Lachen

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 09:11

ooooooef dat kan er vervelend zij n jah maar pak hem goed aan he anders doet hij ut elkekeer weer mzzl

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 09:48

Ja Renske normaal als ik ook alleen rijd en ze crosst iets van 1 km ofzo, is ze daarna wel te stoppen. Zal weer aan het weer liggen ofzo Knipoog Haha!

Owja en ze schoot ook nog net langs een fiets, dat mensie schrok zich te pletter. Bloos! Maar vandaag gaat een vriendin mee die al een paar jaar niet gereden heeft, denk dat ik haar maar even vast houd dan. Schijnheilig *LOL*

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 10:07

ach.. bonney heeft ook weleens buiten dat ze niet meer te stoppen is. na een tijdje gaat het echt vervelen en dan wil je stoppen!
veel sterkte met je knie en je blauwe hand!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 10:15


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:49

Gelukkig dat het goed afgelopen is hè, soms kun je ze wat Haha!

Die van mij was gister ook zoo om de nek om te draaien Haha!
Ben ik lekker in de bak aan het rijden, niks aan de hand, ineens hup pakt het bit vast linksomkeert in rengalop de bak uit Haha!
Nou ja is vast het veulen binnenin wat dwars is ofzo Schijnheilig

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 13:29

sow bunny had der daggie niet Scheve mond
beterschap lyd !!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 14:47

wat hadden alle paarden dan gister zeg, die van mij was ook al in de bak twee keer aan de kletter geslagen, en wilde ook al niet meer stoppen

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 23:02

Ik had gister een heerlijk buitenritje hoor... Ben er vandaag wel bijna afgemieterd. Scheve mond Ging even een weiland in, had een vogel zich in verstopt. Scheve mond Nou ja, ik heb me er weer op kunnen heisen dus dat was wel mooi. *LOL*

Maar ze heet ook Bunny he, dat trekt gewoon konijnen aan. Schijnheilig
Soms hebben die paarden zo hun dagen, dan zou je ze echt wat willen doen.. Boos!
Vallen samen met je pony is echt zwaar eng.. Wees maar blij dat het allemaal nog (redelijk) goed af is gelopen.. Ach gut