voor schut met rijkleren aan?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 16:10

Ik vind een rijbroek niet lekker zitten, maar als ik van en wedstrijd kom loop ik rustig in mijn apepakkie over straat hoor Lachen

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 16:18

ik doe echt niks met m'n rijkleren behalve paardrijden, ik ga pas ergens naartoe als ik weer helemaal schoon ben Pling
Ten eerste stinken de kleren waarmee je naar je paard bent geweest en ten tweede vind ik het er niet uitzien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 16:29

ik heb er geen problemen mee maar mijn moeder wel

als ik terug van de manege fiets en ik heb me cap bij me (vrijwel altijd dus) dan heb ik geen plaats in me poetskist dus moet ik hem op doen

dan kijkt iedereen naar me opzich niet zo erg , maar dan zijn altijd van die jochies die zeggen

,,Wat een maffe kleding draag je denkt zeker dat je stoer bent met zo'n debiele pet op , tssssss.."

lach me dan echt rot srry hoor

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 16:31

Nee, als ik mijn paardrijkleding aanheb ga oik gerust de friet ophalen of mijn broertje ophalen van zijn vriendje.

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 16:45

ik a gerust met mn paardenkleren naar de winkels, vandaag ook, ging ik met mn instructrice mee naar iemand waar ze les moest geven, daarna moesten we nog ff naar de schoenenreus om kaplaarzen voor haar kinderen te halen. Het intereseert me dan echt niet hor. Vind mn paardenkleren heerlijk zitten, van sochtends vroeg tot savondslaat heb ik ze meestal aan( behalve dan op school ofzo)

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 16:56

Het maakt mij niet zoveel uit, effe kleine boodshap kan in rijkleren.
Even naar de supermarkt, of tanken ofzo. Anders doe ik wel andere kleren.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 16:56

Het maakt mij niet zoveel uit, effe kleine boodshap kan in rijkleren.
Even naar de supermarkt, of tanken ofzo. Anders doe ik wel andere kleren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 16:56

Kan ik me niet druk om maken hoor! Ik ga gerust naar de snack of wat dan ook, desnoods fiets in zo naar de Mac Haha! Ik kleed me alleen wel om als ik naar iemand toe ga en meestal blijf ik daar dan ook wel lang maar soms kom ik terug van rijden en ga ik even langs bij mijn oma en die heeft daar geen problemen mee Haha!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 17:01

Over het algemeen zit ik ook een hele tijd met mijn rijkleren aan. Opzich ook geen probleem om er mee naar de winkel te gaan of zo. Wel vind ik het wat vervelend als ik terug kom van een hele dag manege of zo. Want dan stink ik dus wel heel erg, en ben ik meestal HEEEEEL vies, dan vind ik het wel vervelend...

gomir

Berichten: 25536
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 17:43

Ik zit rustig met mijn rijkleding in de trein. Ik deed nog weleens een oude spijkerbroek aan, maar die heb ik allemaal gesloopt inmiddels Bloos
En wat maakt het ook uit. De geur valt na een stuk fietsen best wel mee en als je kuilgras hebt gevoerd maakt het niet zoveel meer uit of je je broek uitdoet Knipoog Dan blijf je mijn jas toch wel iets ruiken *LOL*

De stad in liever niet, maar dat doe ik meestal direct uit school. En anders ga ik echt niet eerst naar huis om me om te kleden
gelegenheden als Mac Donalds ed kunnen me helemaal niet schelen Daar hebben we regelmatig gegeten na wedstrijden ed *LOL* zelfs een keer met paard op het parkeerterrein toen we na de levade mijn nieuwe paard gingen halen Knipoog Paardenmensen moeten ook eten hoor *LOL*

Heb er dus weinig problemen mee.
Schilders en dergelijke zitten ook gewoon in hun werkkloffie in de trein hoor Knipoog Terpentinelucht is ook niet alles voor je medepassagiers...Haha!

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 17:54

Schamen voor mijn rijkleding??? Echt niet!

Ben er eerder trots op. Boodschappen doen in rijkleding? Geen probleem. Ik loop er de hele dag in op een vrije dag! Vind het lekker zitten en tis makkelijk. Dus voor mij geen geschaam voor mn rijkleding! Echt niet!

Haha!

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 17:59

ik loop ook haast de hele dag in me rijkleding, en als ik ff naar het winkelcentrum ga dan schaam ik me echt niet hoor!!!!
ik vind het wel grappig, al die mensen die je aankijken Haha! hahaha
he daphne?? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 18:11

Ik schaam me er niet voor hoor. Maar ik ga niet gauw naar de winkel als ik al gereden heb en bezweet ben [geweest]. Als ik ga fitnessen of hardlopen ga ik me ook eerst opfrissen.
Alsik nog niet gereden heb vind ik het geen enkel probleem hoor.

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 18:28

Ik schaam me niet echt hoor, als ik rondfiets in mijn ouwe kloffie(rijbroek en potloodventerjas Haha! ). De mensen langs wie ik fiets schijnen zich wel te schamen voor me. En dan vooral de LTS mensen want veel van die mluitjes hebben blijkbaar een te laag niveau om een beetje sociaal te zijn, die schelden je voor alles en nog wat uit als je langs ze heen fietst. Als ze dat doen heb ik altijd zoiets van: Nou sorry hoor, dat ik leef. Knipoog Tegenwoordig fiets ik gewoon met diskman op, dan kunnen ze me zo hard ze kunnen uitschelden voor paardekut, ik hoor er toch niets van. Schijnheilig
Ik scheer niet alle LTSers over een kam hoor, kom ook atheneum mensen tegen die je uitschelden voor vanalles en nogwat, maar het zijn toch echt overheersend LTSers. Verdrietig Heel sneu voor de lts mensen die gewoon normaal doen, want de anderen halen wel hun niveau naar beneden.
IK ga wel eens naar de dierenwinkel in mijn paardrijkloffie, omdat ik er toevallig langskom als ik naar Trix ga. Maar naar een supermarkt ofzo ga ik er niet mee, vind mezelf daar weer net iets teveel voor naar paard ruiken dan. *LOL*

Wat ik me ook afvraag is hoe mensen er nu op komen om te vragen of je ook klaar komt op je paard. Echt zo vaag vind ik dat, je zit toch op je kont en niet op je k*t, ik dacht dat dat wel heel duidelijk en logisch was. Knipoog Als het wel zo was zat ik misschien wel wat vaker op een paard. *LOL*

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 18:36

Ligt eraan,

Als ik van Nico naar huis ga (of andersom) fiets ik altijd in mn rijkleren, moet dan dwars door het centrum heen. Boeit me niks, maar moet zeggen dat een heleboel mensen je wel vaag aankijken Tong uitsteken

Maar als ik terug kom en ik moet daarna nog naar de stad dan kleed ik me altijd wel om hoor! Als ik snel nog wat moet halen bij de Albert Heijn ofzo (en het heeft echt haast) dan ga ik daar nog wel met mn rijkleding heen. Maar moet nou niet zeggen dat ik het erg leuk zou vinden als ik een winkel had en mensen komen in hun vieze paardrijkleren mijn kleding passen ofzo Tong uitsteken

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 18:37

Ik zit nu nog met rijkleding aan te bokken...De enige dagen dat ik niet in rijkleding loop is op woensdag en donderdag op school,maar dan zie ik er wel genoeg (Deurne).. En vrijdag en zaterdag avond,als we nog iets gaan doen heb ik 'normale'kleding aan.
Een kleine boodschap in rijkleding maakt mij niet uit,maar ik ga er niet uitgebreidt in lopen winkelen.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 18:39

Ik vind het ook geen probleem om in mijn rijkleding rond te lopen, ik ga der gerust boodschappen in doen.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 18:53

Karin schreef:
Boeit me echt totaal niet. Ik ga me echt niet eerst omkleden voordat ik boodschappen ga doen, kost alleen maar tijd.

Kan me nog een doordeweekse avond herinneren dat Lielle en ik in onze rijkleding in een eetcafé in Den Bosch zijn beland na een bezoekje van mij aan haar stal. Totaaaaal geen problemen mee. Haha!


yep, ik ook *LOL* Ik zal niet in een superluxe restaurant verschijnen in mijn rijkleren, maar meestal weet ik dat ook wel ruim van tevoren Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 18:53

Boeit mij ook erg weinig. Ik ga er rustig mee in de bus of in de trein, handig na een bokt meeting Knipoog *LOL*
Maar ik ga ook nog wel eens snel een boodschapje doen, voor of na dat ik gereden heb.
Mijn omgeving is er ondertussen wel aangewend.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 19:01

Ik hou het ook gewoon aan hoor als ik ff boodschappen moet doen of ik moet eerst nog weg en dan ga ik naar Splash toe, ik ga dan niet eerst weer naar huis om me om te kleden.. te lastig , ik ga eigenlijk er nooit mee de stad in, dan kleed ik me wel ff snel om .. waarom Verward Geeeen idee :d

Samantha Lovers Splash

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 19:08

Ach,het boeit me niks!
Ik ga net zo makkelijk boodschappen doen,de hond uitlaten of voor mijn part in de tram zitten met mijn paardenkleding.
Of als ik op stal ben fiets ik net zo makkelijk even naar het dorp om iets te halen, SO WHAT?!

Alleen als ik naar de stad moet of echt ga winkelen trek ik wel iets anders aan,maar verder trek ik mijn rijkleding echt niet uit als ik ergens heen moet hoor!
Zit heerlijk!

evelyn
Berichten: 254
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 19:26

ik vind het heerlijk om gewoon met rijkleren aan te lopen. vooral als je de hele dag met paarden bezig bent. en moet je dan toch ff een boodschap doen ofzo, nouja dan ga ik me daar niet voor omkleden hoor!
laatst moesten een vriendin en ik stage lopen in lwd, en moesten we met de trein. wij gewoon lekker met de rijkleren aan, de mensen kijken je dan ff vreemd aan maarja dat moeten zij maar weten hoor.. gaat erom wat je zelf het handigt/beste/lekkerste vind, daar ga ik me niet druk om maken! Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 19:34

Als ik op weg naar stal, of onderweg naar huis even een boodschap moet doen, dan ga ik me echt niet helemaal omkleden. Maar zodra ik thuis ben gaan mijn paardenkleren uit. Simpelweg omdat ze stinken en ik zelf meestal ook wel toe ben aan een douche.

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 19:48

Ik loop in rijkleding als ik op stal ben. Als ik daar vandaan kom en ik moet nog even een boodschap doen ofzo, dan ga ik me niet eerst thuis omkleden, dat is niet praktisch, maar anders kleed ik me toch wel even om. Ik ga niet overdreven moeilijk doen, andere kleren meeslepen, heen en weer rijden, weet ik veel, maar als het even kan kleed ik me toch om.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 20:06

Je hebt natuurlijk shoppen en shoppen. Als ik naar de stad ga om kleren te passen, dan doe ik dat niet in mijn rijkleding. Dat vind ik ook niet zo fris. Ook in de zomer met zweterig weer ga ik liever geen kleding passen in winkels, ook al heb ik gewone kleding aan. Die gepaste kleding gaat daar ook niet frisser van ruiken.

Maar gewoon even tanken, boodschappen doen voor het avondeten of iets ophalen bij iemand? Daar ga ik me dus niet voor omkleden. En kom ik toevallig in een eetcafé (of bij de Mac) terecht, dan schaam ik me dus ook niet voor mijn rijkleding, maar dat was al duidelijk. Haha!