voor schut met rijkleren aan?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 01:01

Ik ga vaak in m'n paardrijkleren naar de bibliotheek (hier in het dorp, daar kijken ze er echt niet meer van op).
Verder kom ik niet echt regelmatig ergens met rijbroek, geloof ik....

Celeste
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 11:56

Als ik toevallig mijn rijkleren aanheb hou ik het gewoon aan. Maar als ik naar een verjaardag ofzo moet kleed ik me wel even om. Ik ga ook gewoon het dorp in met mun paardrijkleren.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 12:03

Saskia9 schreef:
ik ken mensen die schamen er zich voor om in hun rij kleren rond te lopen !
ik loop er het liefst de hele dag in.ga gerust boodschappen doen.
wat doen jullie?


Ik heb er geen problemen mee hoor, ga gewoon boodschapjes doen in mn rijbroek enzo. Ga me echt niet tog keer omkleden.

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 12:16

Ik kleed me meestal toch wel even om, zeker als ik al ben wezen paardrijden, dan ben ik kei smerig en dat vind ik niet zo lekker om in een winkel te lopen met kei vieze kleren aan..
Naar een paardenwinkel ga ik wel altijd met paardrijkleren Lachen
Als ik naar de supermarkt ga in paardrijkleren dan beginnen ze die keer erop dat ik daar ga werken (werk bij supermarkt) allemaal over mij paardrijkleren Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 14:28

ik ga rustig naar de supermarkt in mijn rijkleren. We zitten hier vlak bij een groot hippisch centrum dus het merendeel van de klanten loopt in rijkleren Haha!

Mijn trainer gaat rustig in zijn stal-outfit naar de kapper of naar een bespreking op de bank, dat gaat me dus weer net iets te ver

Takkie

Berichten: 44
Geregistreerd: 14-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 14:40

Nee, ik heb er ook helemaal geen problemen mee.
Ik wordt door mn vrienden ook aangesproken door "Boerin", boeje... Tong uitsteken

Kep al een aantal jaar geleden gewerkt als cassiere in een supermarkt en toen kwamen er ook wel mensen in rijkleding aan de kassa. Nou, toen wist ik gelijk waar ik een praatje over kon beginnen!

sjaslique

Berichten: 2094
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 16:21

Ik heb er ook totaal geen problemen in om in paardrijkleren te lopen ga vaak met de bus naar de manege en dan krijg je van die opmerkingen van ow ze is der paard kwijt maasr de meeste mensen zijn nog het meest onder de indruk van je zweep. Als ik naar de supermarkt moet dan ga ik gewoon in me paardrijkleren interesseert me helemaal niks. Zit ook wel is op de fiets zonder rijkleren aan maar wel met zweep in me hand dan krijg je van die opmerkingen van ow ze is zeker der fiets aan het aansporen ofzo. Maar ja boeie ik loop daar gewoon in wanneer ik wil

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 17:41

Ik schaam me niet met rijkleren, maar ik ga er ook niet de stad mee in ofzo

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 11:14

het zit wel heel lekker enzo! Ik loop er dan ook thuis ook gewoon mee rond als ik toch ga rijden ofzo! Maar ik ga er echt geen boodschappen in doen, nee mij niet gezien! Vroeger deed ik dat wel atlijd, maar nu niet meer!