Ze doet het weer :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Ze doet het weer :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 20:20

Haha, beetje rare titel maar ik zal het uitleggen Tong uitsteken

Zoals jullie weten ging het rijden bagger en zat ik er serieus over na te denken om Laica te verkopen. Ik heb nu 3 weken rustig aangedaan, niet meer serieus gereden alleen nog wat buitenritjes, longeren en zoals ik van Pellie moest doen (;)) meer met haar kroelen enzo.

Vandaag hebben Pellie en ik weer een buitenritje gemaakt en ik wilde het toch weer even proberen hoe ze er op reageerde als ik haar bij elkaar wilde rijden. Eerst had ze zo iets van 'dacht 't niet, ik loop lekker met me kop in de lucht'. Maar naar even door te vragen liep ze netjes bij mekaar en was ze heel lichtjes in de aanleuning. In draf bleef ze ook netjes rond, stelling links, stelling rechts, wijken over het linker schouder, rechter schouder, schouder voor links/ rechts ze deed het weer allemaal Lachen

Op de terugweg hebben we nog ff een galopje gedaan in een flink tempo Schijnheilig en dat was ff lekker verfrissend Tong uitsteken . Bijna op het einde is best wel een aardig groot bruggetje en daar wilde ik toch nog even overheen aangezien ze altijd zulk soort dingen heel eng vindt. Dus eerst Pellie en Gammie erover heen, maar madam ging er mooi niet over
Dus Pellie weer terug over het bruggetje en er weer opnieuw overheen, ik Laica er gelijk achteraan gezet en toen ging ze heel netjes ( ze vond het natuurlijk wel heel eng ) over het bruggetje heen OK dan! .

Ik ben echt blij dat ze het vandaag allemaal zo netjes deed. Zondag hebben we een boktmeeting en dan gaan we ook een lekker lange buitenrit maken, en daar heb ik al heel veel zin in

Zo dit was even mijn verslagje, groetjes Roos.
Laatst bijgewerkt door littleroosie op 01-10-03 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

bassistje

Berichten: 361
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:23

Fijn dat het nu de goede kant op begint te gaan!!!!!!!!
Vanaf nu alleen nog maar vooruit kijken en lekker genieten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:25

HeY wat cool dat jij ook roos heet Haha! haha ik dus ook! wel beter dat het nu goed gaat!
doeiizz

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:44

Fijn dat dat het al wat beter gaat
Ja en uiteraard zijn bruggetjes vervelende enge objecten *LOL*

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 10:22

gelukkig dat het goed ging..bij ons in het dorp is eens een paard gek gaan doen op een ijzeren brug.is die met zn benen tussen de brug gekomen (het is een brug met in het midden ijzer zodat een kant voor de mensen is en de andere kant voor de andere mensen is)dus 2 gedeeltes..het paard helemaal in paniek en bloedde hevig en uiteindelijk hebben ze hem daar op de brug moeten laten inslapen..snifsnif....allemaal bloed en paardenharen op de brug...ze hadden wel d brug al zo uitgezaagd maar nix hielp meer....!!!!!hebben ze hem direct op getakeld en op een vrachtauto gelegd...zielig hoor

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 10:31

Blij dat alles weer goed gaat.

En geduld is een schonen zaak en wint het altijd.

Mijn paard is ook niet te harden zo nu en dan.
Hij wil of NIET aan het werk of een halfuurtje. Boos!

Soms schrikt hij als je boe zegt, en anders van een spook.
Gaat echt helemaal nergens over. Boos!

Ik heb dezelfde gedachte gehad.
Maar werd op een gegeven moment zo boos op mezelf dat ik het besloten het NOOIT op te geven.

En wat denk je, ik heb hem nu een half jaartje (6 maanden) en
het gaat echt steeds beter.

Kan nu redelijk rijden en schrikken ja dat blijft hij altijd doen.
Maar elke dag weer iets minder. ( minder snelheid en afstand Haha!)

Dus ben eigenlijk best tevreden over het resultaat.

Gewoon niet opgeven en dan komt alles goed. Ach gut

En ze zijn het absoluut allemaal waard. *LOL*

Noureyev I LOVE YOU 4-EVER

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 12:22

Hardstikke fijn dat het nu beter gaat!
Ga zo door Lachen