3d x naar Danielle :D (dagami hier op bokt :D )

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SaisjeKiekie
Berichten: 841
Geregistreerd: 07-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

3d x naar Danielle :D (dagami hier op bokt :D )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 19:58

heeeeeeeeej iedereen Haha! ik ben heel vrolijk om een heel goede reden Haha! dit weekend was k bij.. Daaaanielle Haha! hier beter bekend als Dagami Knipoog
nouja ik kwam zaterdag dus om ongeveer half 3 aan in oostzaan bij danielle! nouja mn moeder moest al snel weg dus konden we gauw naar
-> SUPERPAARDJES <- Mirei & lent Haha! Lovers ooh wat zijn ze tog mooi.. Haha!
we gingen geloof k poetsen eerst en daarna meteen al op buitenrit Haha! ik ging eerst op lente.. jeeeej:D daar had ik dus nog nooit op gereden, ze rijd heeeeerlijk Haha! evenlekker als mirei hooor daan Haha! niet lekkerder.. Tong uitsteken
we gingen het een groot rondje van ongeveer 3 uur rijden door het Twiske (geloof ik ^o)) en het was gweldig Haha! nouja de 1e x moet je wel iets vergeten nlu was het de digi Knipoog nouja dat is niet erg we hebben nog genoeg foto's gemaakt Schijnheilig maar de buitenrit was SUPER!! we zijn heel hard gegaan in het dijkje.. op lentje Haha! en t was een hele eer want ik heb lents eerste zeisprong mogen uitzitten Schijnheilig Cool --> opvliegende.. beesten :s
we hebben allemaal heel leuke zijpaadjes genomen enzo was echt een SUPERbuitenrit! op de helf ongeveer izjn we van paard geruild vanwege een dorowaadbaar stukje 'ruiterpad' en meertjes waar lent niet door gaat en mirei wel, dus daan vond dat ik dat maar even mee moest maken :p nouja vorige kee rda tik bij daan was had ik die doorwaadbare plas al gehad maar de meertjes nog niet, dat was egt gaaf Haha! hoe mirei dan in het water / zand gaat staan graven is echt zoo schattig Haha! nouja het duurde wel even voordat ze er echt in ging hoor.. Schijnheilig
maar het was echt gaaf Haha! en toen hebben we nog even 2 wandelaars laten schrikken dooro dichtlangs ze te galloperen Extreme duivel (aardig Tong uitsteken )
en toen zijn we op het bruggetje opweg nnaar huis NOG EEN KEER van paard gewisseld.. reden? nou mirei kan niet zo goed over asfalt lopen dus had ik ernaast moeten lopen, had ik ehlemala niet erg gevonden hoor, maar daan wel ;p dus ging ik op lent naar huis RIJDEN en daan naast mirei naar huis LOPEN .. Gek mens :p
maar eenmaal thuis hebben we ff geinternet (jája:p ) niet gebokt Bloos! schande.. :p maar oke
toen gegeten
en om ongeveer.. 10 uur 'savonds? zijn we de paardjes weer gaan pesten met een heel gek idee .. :p Extreme duivel
zie daarvoor dit topic

------> klik hier Knipoog

ghehe leuk resultaat he/ Haha! vooral die foto's van daan.. ;P
toen hebben we die nog ff op bokt gezet (jaja brave bokkers.. Knipoog) en ff paar reacties opgew8 en toen zijn we braaf naar bed gegaan


* slaap slaap * Dromen Slapen

naja okee eenmaal weer wakker om ongegveer.. ehm.. 8 uur? toen zijn we meteen zowat uit ons bed gegaan maarja de paardjes waren al gevoerd door daans brave moeder dus hebben we ze nog ff slobber gegeven want dat hadden ze nog niet gehad Knipoog

en toen..... kwam daan op een GE-WEL-DIG idee (ooh daar was ze de vorige dag al op gekomen maarja dat was ik vergeten dus zeg ik t nu maar Tong uitsteken ) vragen of we naar het STRAND mochten met mirei & lent!!
en het MOCHT Haha!
nou t duurde nog ff voordat we weg konden dus gingen we eerst nog ff VD-en met mirei en lent Haha! wat ziet dat er gaaaaaaaaaaaf uit zeg Haha! gewoon zoo steigeren en buigen en lent kan heeel goewd voet geven en spaanse pas Haha! ik vind het zooooooooo mooi : Kwijl Kwijl:~:~
geweldig gezicht Haha! ik mocht het ook proberen nouja begin was beetje lastig maar daarna ging het goewd Lachen
egt gaaf!!
maar daarna heben we de trailer helemaal klaargemaakt enzo, de paardjes waren zeer goed toonbaar zoals altijd Knipoog .. en alles was klaar, paarjdes ingeladen, opweg naar het strand Haha! daar hebben we de paardjes opgezadeld (met veel moeite.. lente had alleen oog voor het gras Schijnheilig uiteindelijk klaar en weggereden Haha!
egt ik vond eht meteen al SUPER want die omgeving is gewoon onwijs mooi met van die coole bospaadjes met allemaal takken Haha! :p *vage ik*
nouja we hebben heerlijik door de duinen gereden, foto's komen nog in een topic op bokt bij ITP, (moet je zelf maar ff kijkend ie url heb ik nog niet :p ) dus dat MOET je zien :p en filmpjes ook Knipoog

op het strand ging het HARD joh:D egt gaaf Haha! naja niet eens zo hard als op het dijkje toen blies de wind egt letterlijk de tranen uit je ogen Haha! egt zoo gaaf Haha! *LOL* was egt GE-WEL-DIG

ik kon er geen genoeg van krijgen maarja je meot natuurliujk ook weer naar huis.. :w Boos!
nou de trugweg hebben we ook nog wel redelijk hard gegallopeerd Schijnheilig en ook heel goed uitgestapt hoor Haha! t was gewoon een SUPERGEWELDIGE rit Lovers op supergeweldige paardjes Lovers

toen we trug waren hebben we de paardjes ingeladen en zijn we aan de terugreis begonnen.
ja je denkt nu natuurlijk verhaal bijna af..--> dat dacht je Boos! jammergenoeg, een vervelende reden om nog meer te vertellen Boos!
Huilen Huilen Huilen
nouja we redeen dus in de auto en de trailer bonkte bij bochten wel erg veel, we dachten al gelijk dus dat er iets niet goed ging bij de paarden. toen zijn we gestopt en keken we in de trailer, het middenschot tussen de paarden zat los. en dat plette mirei een beetje, we dachten dat dát het probleem was. nee dus .. Huilen Frusty danielle is toen in de trailer gebleven om dat schot vast te houden. maar het BLEEF boken in de trailer dus zijn we ongeveer 5 minuten later weer gestopt bij de eerst mogelijke plaats..
toen vonden we danielle huilend in de trailer Huilen Verdrietig bleek dat het niet aan het schot maar aan LENTE lag :'( Huilen Huilen we waren helemaal geschokt enzo danielle zei dat lente bij elke bocht tegen het schot aan viel en niet meer op dr benenkon staan dan dus we waren echt ONTZETTEND geschrokken :'( dat arme beest.. we d8ten dat ze kreupel was rechtsachter.. Verward we hebben geprobeerd HEEL langzaam en voorzichtig door te rijden, maar het ging echt neit en gelukkig had dana nu een telefoon, want gelijk toen de auto begon te rijden liet die arme lent zich weer vallen :w :w :w Boos!:(:( zo sneu Boos! dus hebben we toen de dierenarts gebeld en die zou komen nadat hij nog een visite had afgelegd bij een ander ziek dier dus moesten we nog even in spanning zitten :S lente was ontzettend aan het zweten en echt superwarm... Huilen maar lente maakte een vrij goede indruk nog en ze eette gewoon door gelukkig, dus we waren al iets minder ongerust, en gebroken kon het niet zijn want ze leunde wel op het been dus MINDer bang waren we wel vooral die arme danielle ooh ze had t echt heel erg te pakken egt niet normaal Huilen
toen de dierenarts kwam hadden we inmiddels de reisbandages enzo afgedaan en dat zag er allemaal wel goed uit gelukkig
we moesten lente uitladen en tot onze groooooooooote opluchting was ze NIET kreupel Lachen Lovers maar wat het dan was..
de dierenarts zei OF koliek OF spierbevangenheid : Scheve mond wat het inhoud.. tja.// Scheve mond t was in iedergeval niet zo ernstig zei hij!!! we hebben mirei ook uitgeladen en zijn naar huis gelopen met d epaarden en nu graast lentetje weer vrolijk GEZOND in de wei Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers

maar nu ga ik het verhaal stoppen want we waren dus thuis en mijn ouders waren er al dus ging ik weg:(

MAAR!
HET WAS EEN GEWELDIG WEEKEND!! Echt daan zooooooooooooooo bedant het was het beste weekend uit mijn leven Haha! geweldig Haha! ik ben er heel blij mee, het was SUPER Haha!


xxiez sais die heel blij is

SaisjeKiekie
Berichten: 841
Geregistreerd: 07-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 20:22

ben benieuwd of iemand de moeite doet dit te lezen ^o)

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:39

Haha..nou ik heb de tijd genomen om het HELE LANGE verhaal te lezen. Cool
Nee hoor, heb het gelezen en volgens mij hebben jullie echt een TOP weekend gehad. OK dan! Schijnheilig Pling Wat een mazzel dat danielle jou zo vaak liet rijden en dan ook nog lekker naar eht strand. OK dan! *LOL* Vond het einde wel beetje zielig met Lent, geloof ik. Bloos
Hopelijk gata eht nu beter met haar... Verward *LOL* Ach gut

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:44

Ik begin gewoon meteen weer te shaken nu ik je verhaal zo lees Verdrietig Wat een afschuwelijke ervaring was dat zeg... Scheve mond Maar met Lent is alles nu gelukkig weer helemaal goed OK dan!

Op die nare trailerrit na vond ik het ook een superweekend *LOL* Heb t erg naar mn zin gehad en de paardjes ook Knipoog

Ik zal nu snel de strandfoto's in een topic zetten Schijnheilig

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:57

jezus wat een verhaal zeg poeeehhhhhhhhhhh Maar gelukkig is het weer goed met Lent

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:39

Ik heb ook het hele verhaal gelezen en wat een eer dat je op die geweldige haffies mag rijden! Hetlijkt me ook echt een super belevenis om zo'n weekend te hebben.
Op die gebeurtenis met lente na dan. Dat lijkt me ook heel erg schrikken. Gelukkig is het toch nog goed gekomen. En ik ga nu de foto's opzoeken.

SaisjeKiekie
Berichten: 841
Geregistreerd: 07-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 11:02

ja ik ben ook ontzettend blij dat alles weer goed is gekomen, vooral danielle, die was ZO geschrokken Huilen lieve lente.. Lovers

het was inderdaad een superweekend Lachen