schetlanders....grrrrr

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zonnebloem

schetlanders....grrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 19:26

Was vandaag aan het werk op stal.
Dus ik om 12 uur kuilgras voeren, komen er twee kindjes naar me toe.
Of ze mochten helpen met voeren Lachen Nou tuurlijk mag dat want ik vind het een rottig werkje dat kuil voeren. Toen we klaar waren vroeg er een zo van ja mogen we even vrijrijden want we hebben je goed geholpen Bloos
Dus ik een beetje lachen en zeg "ja hoor pak Toffee maar"
Goed zij dus op Toffee en ik in de binnenbak de hoefslag met een hark dicht trekken zodat ik het wel een beetje in de gaten kon houden.
En ja hoor waar ik bang voor was gebeurde... Dat kind vliegt er twee keer af. Ander kind erop, vliegt er ook af....
Nou ik zeg nou wil ik erop es zien wat ie doet (ben wel een beetje groot maarja niet zo zwaar dus dat moet kunnen) En ja hoor Toffee bokken. En ik heel goed blijven zitten (zonder zadel) En opeens... Gaat ze keihard rennen door de binnen baan dus ik nog een pluk manen vastpakken maar nee hoor hielp niet. Plotseling stond ze stil deed haar hoofd tussen haar voorbenen en gaf een bokje en ja hoor daar ging ik OVER ZIJN HOOFD HEEN!!! Bloos En al die kinderen zo kijken van wat gebeurt daar nouw.
Ikke schamen maarja uiteindelijk was het wel grappig hoor Toffe stond zo onschuldig te kijken zo van ik deed het niet hoor. Daarna was ze trouwens braaf

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

leoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 19:29

whahaha wat een dondertje!! heb je je pijn gedaan aan die val? ik gister wel.. ook van shetlanders gevallen Boos!

profiel vernieuwt!! 24-08-06 Goh ben jij ook weer eens online? JA!!!

Andersom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 19:32

hihi! lekker ondeugende beestjes zijn het toch he! Vind shetjes over het algemeen 3x nix *duikt weg voor de shetlander-liefhebbers* maar soms kan je toch wel met ze lachen!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 19:40

Nee hoor heb me geen pijn gedaan gelukkig.
Achteraf gezien was het best wel grappig. Maar schaamde me wel voor die kinderen. In hun ogen kan je goed rijden als je op stal werkt .
En voor hun neus val je er dan af.....
Maar ach uiteindelijk heb ik best wel gelachen hoor met die boef!!

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie