mijn stage bij BM stables

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 22:27

Ik kan het niet laten om ook even een reactie te plaatsen.

Afgelopen zaterdag heb ik ook een bezoekje gebracht aan Melanie en andere meiden.
Ik wist absoluut niet wat ik kon verwachten.
Eenmaal aangekomen voelde ik me niet erg op mijn gemak (maar dat ligt aan mij)
Melanie was even bezig met een paard. Naderhand werd er gewoon vriendelijk hallo gezegt. Allemaal niks mis mee.(iedereen was even aardig trouwens)
Ik heb het zo liever dan konstant aan mijn lijf vast hangen en overal met je neus op staan zodat je niet eens fatsoenlijk alles tot je door kan laten dringen.
Ik heb gewoon al mijn vragen kunnen stellen ( al was ik geheel de kluts kwijt, ook weer lag die fout geheel bij mij) en kreeg netjes overal antwoord op.
Of ik wel of niet een paardje gekocht heb is niet aan de orde.
Melanie is goed bezig, heeft mooie stallen OK dan! en lekker veel ruimte erom heen.
Er is absoluut geen gezeur over nodig. Iedereen heeft zijn eigen ideeen over het hebben van een stal. Daarnaast moet men roeien met de riemen die men heeft. Er is niks mis met de stal van Melanie.

Wat een mooi dek heb je trouwens gekregen joh *is jaloers*.
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat als je het naar je zin hebt dat een week dan kort is. Ik vond je trouwens een gezellige meid.(al was de ontmoeting heeel kort Tong uitsteken )


NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:58

KellyenXena"]
[quote="Irre"][quote="KellyenXena"]
[quote="IngridM schreef:
waarvoor was die stage ?? is toch niet echt een gerenommeerd bedrijf, dat bm ???? (ken het alleen van verhale hoor....)

p.s. die site met zo'n muziekje vind ik al zeer onprofessioneel, maar okee....


OOh, asteblieft zeg...Als een muziekje al onproffesioneel is...
[/quote]

Ze heeft wel gelijk. Ik heb zelf een bedrijfje in webdesign en de site is onprofessioneel maar komt wel overeen met het bedrijf.
Dat is niet waar trouwens... het bedrijf is erger...
[/quote]

Oke, het muziekje is irritant.. Haha!
Over jou ervaring daar kan ik niet oordelen..Ik heb de mijne er ook vandaan..
Ik vond het een leuk bedrijf,maar Mel was toen ziek,en wat stilletjes,later las ik al die rare verhalen en werd bang dat mijn pasgekochte paard misschien ook wat mankeerde..
Heb toen eens 1 stomme reactie geplaatst,waarop Mel mij belde en wij de boel netjes hebben besproken en rechtgezet..Ik vind deze afkrakende reacties VEELAL voortkomend aan uit verhouding getrokken verhalen dus erg niet nuttig..
[/quote]

Ben het wel met KellyenXena eens; veel slechte verhalen hebben gewoon geen basis.
Moet eerlijk bekenen dat ik er vroeger ook wel aan mee gedaan heb Bloos ;
Ik was 4 jaar geleden op zoek naar een paard en zodoende bij BM uitgekomen.
Na een praatje met een vrouw daar (waarschijnlijk die "Mel") op naar de paardjes.....(had die vrouw ook verteld dat ik verder niet zoveel ervaring had in paardrijden, alleen twee jaar "manege ervaring" en ik had al een paard waar ik niet meer op kon rijden)....
Zag een leuk paardje staan maar die vrouw was al wat afhoudend en wou eerst de andere paarden laten zien; die vond ik natuurlijk helemaal niks Haha!
Toen kwam het hoge woord eruit; het leek haar geen goed idee dat ik dat paard zou kopen omdat ze nog wel eens moeilijk kon zijn en ik er volgens haar te weinig ervaring voor had....dus kon ook niet proefrijden.
Ik was helemaal kwaad en verbolgen! Ik was klant en ik maakte toch zeker zelf wel uit wat ik kocht! Boos! En ik had al een paard en dus ervaring genoeg (jaja, heerlijk penny meisje!) Haha!
Heb toen nog wel naar een ander paardje gekeken maar was zo boos dat ik toch al wist dat ik hier geen paard meer vandaan hoefde...."ik kwam nog wel een keer terug om proef te rijden"....(niet dus). Bloos!
Toen was mijn mening ook helemaal anti-BM! Heb er ook heerlijk over mee gepraat op internet en iedereen mijn "slechte ervaring" breeduit verteld......(schaam)
Inmiddels ben ik wat ouder en wijzer en ben ik blij dat ze hem toen niet verkocht heeft aan mij! OK dan!
Bij ons op stal staat ook een meisje wat een paard heeft waar ze niet meer op durft; denk regelmatig aan het feit dat dat me ook had kunnen overkomen.....(en waarschijnlijk ook gebeurd was aangezien ik niet zo'n held ben).
Ben verder ook nooit meer bij BM geweest, maar nu achteraf vind ik dat ze het zo slecht nog niet doen; ze luisteren naar je verhaal en je ervaring en durven nee te zeggen als het ze geen goed plan lijkt. (in mijn geval dus)
En ach, ik heb liever een handelaar die een beetje "apart, sago of stug" is dan iemand die overloopt van vriendelijkheid maar verder voor geen meter te vertrouwen is.
En ik koop het paard en van die handelaar heb ik op de keer dat ik het paard koop na geen last meer van of iets mee te maken; die koop ik er niet bij!
Liever eerlijkheid en iemand die "nee" durft te zeggen dan een schijnheilig aardig iemand.
En goede paarden worden toch wel verkocht!

Waar ik maar mee wil zeggen; elk slecht verhaal heeft een andere kant!


Super dat je stage zo leuk was! Je hoort regelmatig anders!

My imaginary friend thinks you have serious problems!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:35

Dank je wel voor je eerlijkheid, Noac.

Idd wil ik niet kostte wat het kost verkopen, en toch valt het dan nog niet mee om een geschikt paard voor iemand te vinden.Mensen onderschatten vaak het hebben van een eigen paard.Komen van de manege, en daar rijden lijkt toch vrij gemakkelijk.
Dan moeten ze het alleen doen op een eigen paard, het paard moet worden "goedgekeurd"dus wel makkelijk lopen,de leeftijd liefst niet te oud, en dan valt het lang niet allemaal mee.

Als iemand van zijn paard afvalt heb ik, als verkoper, het vaak gedaan. Haha!
Dus als ik al denk dat iemand NIET op een bepaald paard past, begin ik er niet aan.

En dan kan ik nog wel eens fout zitten met mijn gedachtes.

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

DubbelFun

Berichten: 88478
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:43

Heeft iemand nog iets te melden over een stage Schijnheilig


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark0919, meniekske, Sanet, Vagabondo en 33 bezoekers