Met Karan naar buiten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Met Karan naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 15:46

Vandaag was het heerlijk weer. En dus ging Amina met Karan naar buiten. En ik natuurlijk op mijn fietsje mee. OK dan!

Gisteren had hij dus niet gelopen. En misschien was het beter geweest om even met hem in de binnenbak te rijden. Maar dat hadden we dus niet gedaan.

Maar goed. Op pad dus.

Het eerste stuk was hij ontzettend aan het twijfelen en dus ook heel langzaam. Op het fietspad kwamen er ineens vier mountainbikers van rechts onder het brugje vandaan. Karan moest daar natuurlijk ontzettend van schrikken en ik dus ook.

Daarna was hij heel erg sterk aan het worden. Een stuk verder kwamen we dan eindelijk aan bij het bos.

Amina vertelde dat Karan op dat stuk altijd heel braaf was. En meteen begon karan te kijken...
En daar zat een visser langs de kant. Tja wat moet die daar dan ook.

In het bos ging het verder wel aardig. We stopte even en Karan besloot dat ie dan wel terug naar stal kon gaan. Niet dus..We wilde nog een stukje verder.

En toen werd hij ineens wel erg sterk. Karan is hem al eerder gepeerd, en dus hield ik hem nu ook maar vast. Na een tijdje ontspande hij zich redelijk.

Bijna bij de manege schrok hij nog een keer van een takje dat kraakte. Logisch natuurlijk Verward

We zijn ruim een uur onderweg geweest. En het was een inspannende rit.

Ik had mijn fototoestel bij maar helaas alleen een foto van toen we weg wilde gaan en eentje van toen we terug kwamen. Verder helemaal geen tijd gehad om foto's te maken. En het was zo'n mooi foto weer! Boos!

gelukkig had Karan een slof om. Ik ben daar geen voorstander van, maar weet geen andere oplossing.

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 15:52

Nou, je bent dus in ieder geval weer wat calorietjes armer (van de stress) Haha! . Wel vervelend dat hij zo sterk was, maar toch leuk om te rijden met dit weer! En 2 foto's is toch beter dan niets!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 15:58

Jammer dat je geen foto's hebt gemaakt Cheese!

Het meest relaxte vind ik zelf altijd buitenrijden en ondertussen een beetje dutten maar dat was er dus niet bij voor jullie! Maar toch zal het lekker geweest zijn met dit weer

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 18:28

Fijn dat je ook lekker van het weer hebt kunnen genieten. Hebben LAiser en ik ook lekker gedaan.

Vervelend hè als ze zich zo sterk gaan maken.
Ik rijd Laiser altijd buiten met een borsttuig met martingaal. Dat scheelt al een heel stuk, en wat ook wel wil helpen is aan de kant van mijn zwakke schouder een hengstenketting aan de bitring en naar mijn hand. Die laat ik de hele tijd gewoon wat los hangen. Maar zodra Laiser de controle over wil nemen kan ik met links toch even veel druk geven als rechts en blijf ik degene die bepaald hoe en wat.
Verder heblpt het ook bij mij om hem dressuurmatig te gaan rijden.

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 16:23

Het was een pittig ritje ja.. Vooral het stuk in het bos, tjonge jonge wat had hij ineens een haast. Maar op zich was het best leuk, toch?

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 18:39

wat een druktemaker zeg terwijl het ontspannend moet zijn....
misschien was hij wat druk door het (koude) weer???

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 19:22

Of voelt hij spanning van jou aan? Vervelend zeg Boos! Maar vaker naar buiten, Amina, kunnen jullie gezellig met ons mee Lachen