tinkermeeting in A'foort, waar ging de rest heen??

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

WenK

tinkermeeting in A'foort, waar ging de rest heen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 17:44

Vandaag was dus de tinkermeeting in de dierentuin van Amersfoort. We begonnen heel gezellig met z'n allen aan dee wandeling, maar helaas waren Tinkermuts en vriendin en ik en vriendin plots alleen met z'n vieren over. Waar was de rest nou gebleven?? Wij nog een stuk terug lopen en de dierentuin nog keer doorgelopen, maar de rest was en bleef onvindbaar. Toen hebben we besloten maar weer naar huis te gaan het was inmiddels half 5 en de dierentuin hadden we ondertussen ook al gezien.

Wat er nou gebeurd is waardoor we elkaar kwijt raakten weet ik ook niet, misschien een andere afslag genomen ofzo?? Was wel heel jammer hoor...

Jammer genoeg was ik ook m'n papiertje met Vasthi's nummer kwijt, dus kon ook niet bellen waar zij waren. Ach ja, ondanks dat we uiteindelijk niet helemaal bij elkaar zijn gebleven heb ik toch wel een leuke dag gehad .

Misschien binnenkort nog eens overdoen??? Wie weet dat er dan ook anderen nog bij kunnen zijn???

www.extendedsteps.nl Massages voor mens en paard, instructie, training en coaching
Tevens verkooppunt voor: Equilin / F.I.T. Sportbalsem / Vitalbix / Skincalmin, gratis bezorging aan huis regio 't Gooi e.o.
Esperanza's Malissa *1e premie + STER* ** Z1** *Esperanza's Selenya* *Faithfull*
Rebecca *L2* Ellie *M1 * Raven *M1* Rockstar *M1* Gina *M2* Dunmore Lad *Z1* Fiesta *M1*

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 19:43

Echt balen dat we elkaar zijn kwijtgeraakt! Ik heb niet eens verhalen gehoord over je vakantie naar Mexico!!!!!

Waarschijnlijk zijn wij van de wandelroute afgedwaald (uiteindelijk maar de halve dierentuin gezien) en zijn we elkaar dus misgelopen. Wij zijn nog tot een uurtje of 6 in de dierentuin gebleven (zie foto's bij verslag van boktmeeting van Peeky), lekker met z'n allen om de vuurkorf heen.

Snel maar een keer overdoen dus! enuh, misschien een keer samen meeten bij onze Tinks?

mijn topper Cesair van 't Eemland (Vasthi van 't Eemland X Glen King Hill van de Bonte Parels) 26 mei 2005
*Fenore van Gipsy Spirit*Fenore's Erynn*
Dag lieve Nicole♥, Dag lieve Vasthi♥

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 20:31

Ja wij waren idd aan het klimmen geslagen Haha! Volgende keer een plaats waar we niet kunnen verdwalen? Ja naar het bos met de tinks zou natuurlijk fantastisch zijn Maar het is moeilijk om er zoveel samen te krijgen

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 14:02

Vashti, lijkt me erg gezellig!!! Moet ook wel te regelen zijn, Eemnes-Baarn is niet zo ver... Laat maar een keer weten als het je uit komt.

En Peeky, we kunnen het een keer proberen, gewoon organiseren onder voorbehoud van voldoende deelnemers, een ritje met BBQ (of wintervoedsel) achteraf ofzo... lijkt me wel lachen!!

www.extendedsteps.nl Massages voor mens en paard, instructie, training en coaching
Tevens verkooppunt voor: Equilin / F.I.T. Sportbalsem / Vitalbix / Skincalmin, gratis bezorging aan huis regio 't Gooi e.o.
Esperanza's Malissa *1e premie + STER* ** Z1** *Esperanza's Selenya* *Faithfull*
Rebecca *L2* Ellie *M1 * Raven *M1* Rockstar *M1* Gina *M2* Dunmore Lad *Z1* Fiesta *M1*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie