Vriendlief mee naar de paarden

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zesiram

Vriendlief mee naar de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 16:08

Vandaag mijn vriend meegenomen naar mijn verzorgpaarden. Hij heeft vroeger wel gereden, maar is eigenlijk een beetje bang. Terwijl ik Maywood (merrie, 9 jaar PionxEsteban) ging rijden in de buitenbak, heb ik hem mijn andere verzorgpaard in hand gegeven, en is hij met Gideon wat rond gaan lopen op het erf. Gideon is al ruim over de twintig, dampig, en helaas wordt er eigenlijk niet genoeg aandacht aan hem gegeven. Maar een beetje stappen, en vooral veel gras eten, vindt hij geweldig. Na een half uurtje was mijn vriend het zat en heeft hij hem zelf weer op stal gezet!
Misschien wordt hij nog enthousiast, en gaat weer rijden! Dat zou echt leuk zijn Lovers Voorlopig mag ik al blij zijn als hij me af en toe eens vergezeld, maar daar ben ik ook heel gelukkig mee hoor.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 16:11

Wat leuk!

Mijn vriend vind de paarden ook wel leuk, heb zelf helaas mijn paardje moeten verkopen.
Maar als we allebei klaar zijn met de studies, dan wil ik weer een paardje en Niek wil dan ook gaan paardrijden Lachen

Pas hebben we ook een rit gemaakt van een paar uur, hij vond het geweldig Haha!
Dus gewoon steeds meeslepen! *LOL*

Het leven is een gebakje!

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 16:39

Wat een mazzel hebben jullie maar met jullie vriendjes. Helaas de mijne geeft er niets om en het is maar goed dat hij 's avonds moet werken, kan ik tenminste ongestoord mijn gang gaan bij mijn paard.
Het is echt een uitzondering als hij een keer mee gaat naar stal.

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 17:00

Mijn vriendje gaf helemaal niets om paarden maar na een paar keer mee te zijn geweest begon hij het wel leuk te viden. nu gaat hij zelfs elke dag mee en heeft ook al eens er op gereden OK dan! Er is niets fijner dan én je vriendje én je pony bij je te hebben!! Wat wil je nog meer? Lachen *LOL*

Rona, Linanda en Oackly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie