Aangereden kat gevonden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 14:49

Tja ik ken het.. als groot kattenliefhebbers hebben we er nu 7 (2 in huis, 5 op stal) Maar er zijn bij ons zijn in totaal 6 katten verdwenen of aangereden.
We hadden bijv. 2 raskatten (nu nog 1) waarvan er eentje spoorloos verdween, waarschijnlijk (we hopen) gestolen.
Die andere is een paar jaar geleden aangereden (kwil trouwens even zeggen dat je er niet altijd wat aan kan doen als je een kat aanrijdt, die schieten zo de weg op) maar die mensen hadden wel aangebeld. Toen Beau (zo heet ie Lachen ) die auto zag was ie kei hoog gesprongen waardoor hij tegen het raam aan smashte en niet tussen de wielen kwam, hij had dus een behoorlijke klap gehad maar het wonder boven wonder overleeft (zo zei ook de dierenarts).
Verder vinden we ze ooit vergiftigd onder een bosje liggen, dan zijn we er tot nu toe op tijd bij geweest. K vraag me ernstig af of iemand ze vergiftigd (ken immers maar weinig mensen die van katten houden..) of dat ze dat zelf doen...
Ook heb ik ooit onze poes gezien die was aangereden (en dood) en daar was ook het oog uitgesprongen nou ik werd helemaal gek Verdrietig
We zijn dol op poezen, maar juist daarom nemen we geen nieuw nestje meer. Ze hebben hier gewoon te weinig kans om oud te worden.
Wel laten we ze nu vort binnen slapen 's nachts, zodat ze in ieder geval niet gaan rakken.
En die ene raskat, Beau, mag niet meer naar buiten. Vind ik wel echt heel erg voor hem, maar wat er anders allemaal met hem gebeurt ook.


Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 18:00

Bah wat een verhaal. Maar helaas gebeurd dit erg vaak. Maar wat moet je doen als er opeens een kat de weg oversteekt en je rijdt 80km per uur. Kan je niet zomaar op de rem gaan. Niet om het goed te praten hoor. Maar als ik een kat aan reed zou ik ook gaan kijken of het goed ging. Richting mijn werk liggen heel vaak katten dood op of langs de weg. Geen fijn gezicht.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, DDD3, Eineges, hollie, IASCrawler, Iris_Casper, Jintexx, Lestria, lizy29, Lotus_Tessa, Poety, Salinah, xxPaige en 87 bezoekers