voor schut met rijkleren aan?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

voor schut met rijkleren aan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 13:35

ik ken mensen die schamen er zich voor om in hun rij kleren rond te lopen !
ik loop er het liefst de hele dag in.ga gerust boodschappen doen.
wat doen jullie?

Karaat_the_newforest op Instagram


_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:38

Ik loop vaak de hele dag in rijkledening. Ook als ik mee de stad in ga Haha!

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:41

vind ik onzin... ik heb vaak zat de hele dag me rijkleren aan. als het moet ga ik dr ook mee naar de supermarkt of met de hond uit... boeit me dat iets???? Nee! tja als ik naar de stad ga dan douche ik me wel ff ja.. Haha! maar meestal (zeker in de vakantie) doe ik ze smorgens aan en s'avonds uit Haha!

macho Is MiJn LiEvErD!!! EgT WaAr! Me LoVeS MaT! Lovers Party!!:#
[ToPhOrSiE!]

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:43

Ik heb ook altijd me rijkleding aan soms zelfs als we bij mensen op bezoek gaan.. En ook in de stad of supermarkt.. Alleen me moeder en me vriend vinden het soms een beetje storend maar das hun probleem...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:44

Ik maak me daar echt niet druk om hoor, als mensen het lelijk vinden als ik in rijkleding loop, kijken ze maar lekker de andere kant uit!

Dag lieve mama...

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:45

Ik zat gisteravond met mijn rijkleding in de Mac Tong uitsteken het maakt me niet zoveel uit hoor.. zolang ik schone handen en een schoon gezicht heb vind ik het niet erg om in mijn rijkleding boosdschappen te doen ofzo.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 13:48

jah dat vind ik nou ook.
ik weet niet waarom mensen er zich voor schamen hoor..

Karaat_the_newforest op Instagram

Karnat
Berichten: 521
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: verwegniestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:52

ik ben een man en loop er nog het liefste in. Moet toch iedere dag me paarden doen he...en als mensen me voor homo of zoiets uitschelden dan lach ik altijd..........weten niet beter...je meot gewoon dragen wat je zelf fijn vind!!!!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:54

Boeit me echt totaal niet. Ik ga me echt niet eerst omkleden voordat ik boodschappen ga doen, kost alleen maar tijd.

Kan me nog een doordeweekse avond herinneren dat Lielle en ik in onze rijkleding in een eetcafé in Den Bosch zijn beland na een bezoekje van mij aan haar stal. Totaaaaal geen problemen mee. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:54

ik loop ook echt het liefst in mijn rijkleding,
ik ga gewoon boodschappen doen, maakt me echt niet uit!!!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:56

kan ik niet mee zitten Tong uitsteken ik ken ook mensen die om gaan fietsen omdat ze anders dwars door het centrum moeten Scheve mond
kan ik me niet druk om maken Tong uitsteken

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:58

inderdaad maakt me niks uit, ga gerust boodschappen erin doen, maar als het even kan, kleed ik me toch vaak even om en neem een douche, gewoon omdat ik me dan weer wat frisser voel Lachen

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 13:58

neej juist dat soort mensen ken ik dus ook..
maja ook als je om fietst kun je bekende mensen tegenkomen Haha!

Karaat_the_newforest op Instagram

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 14:16

Ik doe daar ook niet zo moeilijk over, maar mn tante wel. Zij vind het raar als je in je rijkleding bijvoorbeeld boodschappen ga doen ofzo, je zal haar dan ook haast nooit boodschappen in der rijkleding zien doen.

Ik krijg soms ook wel eens opmerking vooral van buitenlanders (marrokanen en turken) dat ik denk dat het stoer is om zo rond te lopen en dat het er niet uit ziet enzo, maar dat ken mij eigenlijk niks schelen ik voel me er toch goed in en alsof hun kleding er leuk uit ziet... Haha!

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 14:25

Ik zit er zelf helemaal niet mee, zou ze zo de hele dag aanhouden *zoals vandaag dus*

Maar het is wel mijn hobby.....en net als dat ik het niet lekker vindt om naast een zwaar bezwete stinkende jogger te staan in de bus, vinden sommige mensen de paardengeur niet zo lekker.

En dus vindt ik het ook niet teveel moeite om voor de dingen buiten mijn paard om me even om te kleden en te douchen.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 14:31

Nou als ik van de paarden af kom vind ik het niet erg, maar ik ga echt niet boodschappen ofzo doen in mijn rijkleding hoor
en helemaal niet op bezoek..

Nee, vind ik niet zo fris..
ze stinken, jijzelf ruikt het niet maar anderen wel.

taverno

Berichten: 4215
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 14:35

Ik trek mijn rijkleding uit als ik iets moet gaan doen om de simpele reden dat ze meestal niet zo fris ruiken en ik wil niet dat een ander daar hinder van heeft.
Ik ben 1 keer met de hond van een vriendin naar een dierenarts geweest, daar zaten al die mensen al raar te kijken.
De dierenarts zei later:ruikt de hond zo naar paard of zijn jullie het?
De mensen in de wachtkamer hadden ons natuurlijk ook geroken.

petraaken

Berichten: 44185
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 14:42

Soms verander ik van kledij en soms niet. Wanneer ik om voer ga voor de kippen of de paarden of ik moet om iets naar de doe-het-zelf zaak verander ik echt niet van kledij voor de andere boodschappen wel.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 14:53

ik zit altijd met mijn cap op in de auto Knipoog....
ik kleed me niet om als ik nog ergens even naar toe moet, maar ik vind het altijd erg lachwekkend als ik iemand op de fiets met cap, zweep en alles zie zitten...

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 14:58

Ik ga ook gerust boodschappen doen of eten halen in m'n rijkleren Haha!
Wel als ik bij iemand op bezoek ga of er komt iemand voor mij bij mij op bezoek..dan kleed ik me wel om..
Maar als er bezoek is voor m'n ouders ofzo.. loop ik gerust in m'n paardenmeuk Tong uitsteken

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 15:04

jah als er echt van die penny meisjes die net van de manege afkomen met cap op zweepje in de hand aan het fietsen zijn grinnik ook wel eens..hihi zow was ik ook Haha!

Karaat_the_newforest op Instagram

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 15:07

Ik ga echt niet met rijkleding de stad in ofzo hoor! Als ik klaar ben met de paarden, douche ik me, en kleed ik me om. Bah! Vies als je dat aanlaat! Andere mensen ruiken je dan echt wel.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 15:07

loop er liefst dagen in ik slaap er nog net niet mee.
maar om nou met mijn rijkleding de stad in te gaan nou nee daar voel ik me niet echt prettig bij, maar boodschappen doen etc. geen probleem lekker met mijn rijkloffie aan en boodschappen doen, gaan met die banaan! en wat andere mensen denken dat zal me een worst wezen.

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 15:09

Als ik bij mn paard vandaan kom, kom ik langs de supermarkt en als ik dan wat nodig heb, stap ik wel zo naar binnen. Maar over het algemeen kleed ik me wel eerst ff om, omdat het niet zo fris meer ruikt en dat wil ik andere mensen niet aandoen. En ik heb mn haar dan altijd vast om praktische redenen en daar voel ik me niet prettig bij, dus als ik ergens heen moet doe ik iig mn haar los, daar voel ik me veel zelfverzekerder bij. Maybe een zwak excuus om me om te kleden maarja... Komt trouwens haast nooit voor dat ik hele dagen in mn rijkleren loop, zo vaak rij ik niet (zeker niet nu ik gestopt ben met Image) en meestal moet ik daarna nog weg (werken ofzo) dus in gewone kleren.

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

lola_lovster

Berichten: 318
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: glanerbrug ligt bij enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 15:09

ik schaam me totaal niet! heb het ook vaak aan maar kan me wel voorstellen dat mensen die niet echt slank Clown zijn zich wel schamen maarjah Knipoog ik vind dat een rijkbroek lekker zit Haha! Tong uitsteken

*-------*ondertiteling*-------*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChaplinC, Diortje_vds, GoogleAdsense, MiVita en 4 bezoekers