oeps mijn eerste bon O:)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 16:29

hahaha ja ik baal wel maar eigelijk vin dik het ook nog wel geestig Haha!

alleen stom: ik kan me helemaal niks herinneren van een flitspaal of een auto die ergens verdacht opgesteld staat Verward zal wel teveel bezig zijn geweest met het harde rijden Schijnheilig

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 16:32

nou mijn vriend heeft nu 4 weken zijn rijbewijs we kochten 3 weken geleden een auto en na drie dagen werd de auto geraakt door een aardappelenrooier gelukkig stonden wij geparkeerd en was het niet onze schuld maar toch was niet leuk

let voortaan maar extra goed op je teller Tong uitsteken

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 16:36

wenny schreef:

let voortaan maar extra goed op je teller Tong uitsteken

het vervelende is dat dit een beetje moeilijk gaat: ik het mijn stuitje gekneusd en zit op een opgerolde handdoek (het wc model zeg maar Haha!) en die handoek ligt op een plank zodat ik niet zo in de stoel wegzak. al met al zit ik bijna 10cm hoger waardoor ik steeds moeilijk moet doen om maar te zien hoe hard ik rijdt Clown het is maar goed dat andere automobilisten niet in mijn auto kunnen kijken Schijnheilig

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 16:55

Gefeliciteerd met je eerste bon Knipoog
Mijn zus had ook, toen ze ahar rijbewijs twéé dagen had, een héél erg ongeluk veroorzaakt (geen gewonden)
Ze was tegen twéé vlaggenmasten aan gereden (allebei +- 15 mtr) en die vielen over vier gloednieuwe (!!!) leae auto's heen whahahaha...
Met de classic car van mijn pa, die natuurlijk opslag helemaal naar de knoppen was (mijn vader huilen, mijn zus ook, toen hij weggesleept werd) oja, er waren ook vier kerstbomen naar de haaien Knipoog
(voor de mensen die dit bekend voorkomt: het was in Alkmaar, bij de opel garage bij de huiswaarderbrug.(te Alkmaar))

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:29

hihi ik kreeg van de week ook mn eerste bon! heb nu ook bijna een jaar mn rijbewijs. ik reed 9 km te hard, geloof dat ik 28 euro ofzo moet betalen. verder heb ik al 2 "aanrijdingen" gehad.
de 1ste keer reed ik tegen een huis in mn achteruit Bloos (met mn eigen auto) en de 2de keer reed er een auto tegen mij aan. (in mn vaders bedrijfs auto waar ik eigenlijk helemaal niet in had mogen rijden Bloos )

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 10:08

Citaat:
Pas op hoor want de Sint is weer bijna in het land, straks moet je vanuit Spanje bokken (eeehh is dat erg???)....


graag, mag ik mee, dan ga ik naar Huertecilla, dat lijkt me helemaal het einde, die woont vlakbij Sinterklaas Haha!

Ik had vorige week een aanrijding (klapte er eentje hard achterop, maar ja, ik heb een vette trekhaak ) en deze week kwam er fanmail van het justitieel incassobureau, maar liefst 40 euri.... Boos! , voor de zoveelste keer op hetzelfde stuk, waar ik volgens mij altijd keurig 100 rijd, maar met 118 geflitst ben..... Verward Schijnheilig

(A27 vanuit Utrecht richting zuiden, bij die brug met die 3 rijstroken waar er altijd maar 2 van open zijn Stoom uit je oren )

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 16:58

Ik heb nu denk ik ..... 19 jaar mijn rijbewijs. Nooit een bon gehad voor te hard rijden.. terwijl ik aardig doorscheur.
Vorige week had ik mazzel. Ik moest naar Schiphol en reed bij het Prins Claus Plein bij Den Haag en normaal scheur
ik daar 120 ofzo en nu had ik toch de tijd dus ben rustig 100 gaan rijden.. ja hoor aan de kant van de weg... een auto met flitser...
ik lachen joh want achter mij reden ze minimaal 130 gni gni... gemeen he. Op de terugweg even geen erg in...stonden ze aan de andere kant.... toch maar ff geremt.
Wel een bekeuring voor verkeerd parkeren, 1 aanrijding.. auto naar het kerhof.
Mijn vriend wel een bekeuring... midden in de nacht vanaf Middelharnis. Hij dacht dat het tegemoetkomende verkeer werd geflitst (was er niet)maar dat waren wij..... zal wel een leuke foto geweest zijn ....

Vind ik toch wel een mooie score voor zo'n scheurijzer als ik..... *LOL*

manzano

Berichten: 23938
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:04

Hahahaha!!!! Nou kan ik jou uitlachen Haha!. Maar jouw bedrag valt nog heel erg mee, maar ja, het is toch altijd zonde. Mijn boete krijg ik terug (joepie), kun je een keer informeren bij jou ouders of zij het al terug hebben? Want dat scheelt mij toch weer 92 euro Knipoog.

shemar
Berichten: 1428
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 11:04

Ik had er vorige week ook een in de bus, ging tekeer tegen m'n man dat hij weer eens niet opgelet had hij wist toch dat die palen bij ons op de kruising staan rijden er tig keer per dag doorheen. Hij kijken, bleek het op een zondag avond gebeurd te zijn toen reed ik dus. Heb maar snel niks meer gezegd over die bon. Wel zonde hoor toch 40 euries voor die paar km te hard