crosstraining Biddinghuizen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

crosstraining Biddinghuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 20:16

gister ging ik met 2 clubgenootjes te lessen bij Alice
en mag ik het in 1 woord zeggen: Waardeloos Boos!
we moesten pas om 6 uur lessen, was ook niet ideaal weer, maar had er veel meer van verwacht!! binnen wat ingereden, wel 2 hele cafaletties gelopen Haha! toen naar buiten, intussen al heel wat tijd verprutst. nou toen mochten we wat door de plassen water rijden...aangzien die van mij en nog een watervrees hebben Haha! maar ja het regent dus die van mij loopt overal doorheen(spontaan geen watervrees als het regent)
naja toen boomstam gesprongen, en daarna wat afsprongen, boompjes enz! tja voor die meiden wel leuk misschien, die hebben net 1 B cross gereden, maar ik vond het echt zo waardeloos....... Boos! ze zij wat dingen in het algemeen, waarbij ik d8......jemig dat weet ik wel hoor! Schijnheilig
daarna nog wat sprongen gedaan, onder andere trakhener en vijver met afsprongen
echt de standaard sprongen....ja Tobias deed alles braaf! Lovers en het enige wat ze dan ook tegen mij gezegd heeft was: hij pakt het wel goed op he....... Verward ja sorry hoor, wat moet ik daar nu mee! ik ben er om wat te leren! ik cross nu M en ben echt nog lang niet uitgeleerd! en heb dus echt nix geleerd! Boos! en ze zei om 10 voor 7 al....nou bedankt jongens Verward
hmmmmm heel weinig sprongen gehad........
nee dit doe ik niet weer! echt waar niet, dan neem ik liever geen les en neem ik iemand van de club mee(die er ook heel veel verstand van heeft) en het terrein zelf vond ik ook niet om te zeggen......
nope, helaas......
maar misschien wel leuk voor mensen die beginnen met crossen.......
Tobias was in ieder geval erg braaf! Lovers

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:13

Stom zeg,rij je zo'n heel eind voor (bijna) niks!Ik heb ongeveer 1,5 jaar terug een cross-clinic gehad,ook van Alice,maar dat was inde binnenbak van OWF,niet echt dus.Heb er toen wel wat aan gehad,omdat Ollie toen echt overal van schrok,maar het enige wat ze ook tegen mij zei was "leuk paardje"en "benen eraan,zitten en rrrijen!".

janma14
Berichten: 62
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:22

jammer dat het zo tegen viel.

Ik wil ook graag beginnen met crossen.
wat kun jij mij aanraden ivm lessen

KWW !!!!!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 14:04

Hmm, had je wel aangegeven welk nivo je rijdt dan Verward

Wel heel sneu voor je Scheve mond

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 09:50

ja ze vroeg er zelf nog naar! had ook gezegd dat ik M crosste
maarja tis niet anders, ik weet nu gewoon dat ik daar niet hen hoef!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 12:18

Ik ga er morgen ook even heen.. Maar die les is vaak niet zo spetterend nee maar voor veel pony's toch wel handig.. Je hebt er toch even een waterbak te oefenen en al dat soort hindernissen kom ik niet veel tegen hoor. Helemaal voor mn pony Lars.. Die moet alles echt nog leren van crossen, is neit echt zo'n spring of crosspony. Doe het dus ook voor de lol. Maar inderdaad, je hebt wel wat gelijk. Helemaal omdat je al M crosst, ik cross nu B en heb eindelijk mn eerste wp gehaald!! Ja, versschil moet er blijven he *LOL* Pling Haha! Tong uitsteken

Groetjes Hester
PS Voor mij is het een dikke 100 km rijden...

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 13:17

tja ik ga dus liever naar Lunteren oefenterrein en dan neem ik mijn eigen instructie wel mee, je kan daar gewoon de hele tijd rijden, alles springen wat je wil! en er zijn veel meer combinatiesprongen
en zo'n geweldige waterbak vond ik het niet! ik het het dijkgatbos an huis....water genoeg! ik denk dat het voor een B pony dan wel leuk is, wat leerervaring op doen! alhoewel ik ook geen super crosspony heb hoor! eentje met watervrees......hihi

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 16:15

jeej ik had ook in de binnen bak bij owf en nog bij haar thuis dat ging erfect ook niet dat je zegt van mega hoog maar ik cross natuurlijk niet zo vaak aks jou Tong uitsteken

eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Eliine, Esther_r20, IASCrawler, IzAw, Kalea, MeesMo, Noor17, petraaken, sasja0705, Texas02, Vagabondo, zonnetje1903 en 148 bezoekers