haha, nieuwe zadel geeft nu al problemen!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-01 19:37

nou, niet echt hoor, heb alleen een beetje spierpijn. Het is een dressuurzadel, en hiervoor reed ik met een vzh zadel. DIt zadel "dwingt" mijn benen dus in de goede positie (lang, tenen naar binnen, hakken naar beneden) Op zich wel handig, want ik hoef het niet zelf te doen. Wat ook minder is, is dat je moeilijk vanaf je paard aan kan singelen, dus afstijgen dan maar. Verder zit het echt als een huis, het is alleen wel ff wennen


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 20:30

Ik vind een dressuurzadel ook fijner rijden dan een veelzijdigheids.
Ik heb een stübben en daar ben ik heen blij mee.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 22:09

Ha ha en dan zeker de eerste keer flink fanatiek gereden. hihihi en dat is inderdaad heel vervelend.

Volgende keer beter. hihihihih

Gr Pris

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 13:12

Ik vind een dressuurzadel ook veel fijner. Doe er alles mee, buitenritten, springen en natuurlijk dressuur. Aansingelen lukt mij wel, ondanks de onderbesingeling. Gewoon flink naar beneden met dat luie lijf! Steun kreun... Mijn vriendin singelt wel altijd vanaf de grond aan. Ik vind het aansingelen vanaf de grond een stuk prettiger dan met een veelzijdigheids zadel, met "boven"besingeling kon ik zo moeilijk kracht zetten (te hoog voor mij).

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 13:14

Ik doe ook alles met mijn dressuurzadel en het aansingelen vanaf het paard vind ik eigenlijk makkelijker dan bij een vzh zadel, waar je je been naar voren moet doen en je zweetblad omhoog!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cowgirl83, Crista, Frieke84, marinst, pillow, vilo en 119 bezoekers