Jippie !!!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Indie

Jippie !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 15:58

ik heb laatst een nieuw verzorgpaardje erbij gekregen, Sagitta en ik mag er nu al op! lekker naar buiten in het park. Haha! ik ben net geweest

en ik mag nu ineens wel op mijn andere verzorgpaard Max een keer rijden, ben ik ook superblij mee!
maar ik moet er wel rekening mee houden dat ik er de 1ste keer af lig Scheve mond nou ja so be it Haha!

Ik kreeg net ook een aanbod om een pony 2 keer per week bij te rijden, maar helaas ik vind hem te klein voor mij ,ik doe hem daar geen plezier mee. ......jammer

Het gaat ineens echt hard met me "paarden carriere" Haha! ,hebben jullie dat ook welleens gehad?

ben echt blij.

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:04

super tof voor je ben laatst ook in het park geweest met mijn paardje (westbroekpark) voor de 1e x buiten en hij deed niets echt super tof.. en al die enge bruggetjes enzo haahha..

Just Beleve and HOPE

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:23

meestal zo dat als je eenmaal 1 verzorgpony hebt gelijk meer aangeboden krijgt omdat ze zien dat je serieus er mee bezig ben. Gebeurt iig ook bij mij op de manege...

'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.'

Indie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 16:30

daar lijkt het wel op ja, me moeder zei al "er wordt over je gepraat op stal" Haha!

HeleennAnton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:26

HEE GAAF JOH, ik wil foto's!!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:58

jaaaaaa fotos idd

Just Beleve and HOPE

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie