dek aan flenters...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

dek aan flenters...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:04

ging ik vandaag naar mn paardje, hing het dek er aan flenters bij....buikriem gescheurd, hij hing nog wel op dr rug...wat kunnen paarden soms ook debiel doen he? Schijnheilig

doe je ze een dek om voor het weer, gaan ze het mollen gelukkig heeft ze dr niet bezeerd, want dat kan je dan ook nog verwachten he?

hoe krijgen die beesten toch ookelke keer weer voor elkaar kunnen ze nou niet een keertje voorzichtig doen? Of gewoon netjes uit hun dek stappen Verward

Ik heb hem gelukkig nog wel kunnen naaien onder de naaimachine....gelukkig is het weer weer stukken beter dus heeft ze nu even geen dek meer nodig!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:11

hihi,vervelend he! Gelukkig maakt de mijne haar dekens alleen ontzettend vies,maar niet kapot!
Nou,hopelijk blijft die van jou nu ook heel! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:57

ik heb ook maar een buiksingel en die zit vrij vooraan, dus is blijft ze natuurlijk ook sneller hangen...

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 18:06

wat vervelend!...Michael heeft ook net een nieuwe deken op,hoop echt dat ie heel blijft,tis een hele sterke deken,maar ja als ze willen,krijgen die beestjes alles voorelkaar!

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 18:15

Wat vervelend daar gaat weer een paar €
Wat heb ik toch een netjes paard die maakt alleen de deken super vies maar niet stuk *klopt af* gelukkig