Ik heb het weer overleeft.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Leonie_M

Ik heb het weer overleeft.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 11:33

Tjonge jonge zijn jullie paarden ook zo druk geweest met die storm. Woody stond al dagen op ontploffen, en dat is gisteren dan ook gebeurt. Waren de omstandigheden er ook wel perfect voor. Knipoog Super harde wind, hagel, onweer en dan een bak vol hieperactieve paarden. Leuk joh. Schijnheilig

Hij begon redelijk ontspannen. In stap was hij dan ook rustig te rijden. Hij kwam al wat vaker tegen de hand maar daar bleeft het dan ook bij. Nou dan maar een drafje wagen. In het begin was hij totaal onstuurbaar. En al die mensen die gezellig met zijn drieen naast elkaar gaan uitstappen. Dus dat je al helemaal geen kant meer op kant Stoom uit je oren .
Nou na een tijdje had ik hem op de hoefslag redelijk onder controlle. Sturen ging nog wat moeilijk maarja ach dat is bijzaak Haha!. Ontploft die toch opeens totaal uit het niks. Hij was gewoon rustig aan het draven (geen tegenligger want daar kan hij ook pissig op reageren). Geloof dat ik nog nooit zo hoog gevlogen heb. Gelukkig lande ik weer in het zadel inplaats van op aarde Haha! . Ook goed geluk hoor. En stond hij klem tegen debakrand zodat ik weer redelijk kon gaan zitten.
Hem even duidelijk gemaakt dat ik dat toch niet zo leuk vond. En daarna ging hij echt super lopen. Gek paard Clown . Zelf de kleine stukjes wijken ging netjes en in de galop was hij ook heel relaxt. Was echt super te vreden over hem. Dus toch nog lekker gereden. Haha!

UTILE DULCI: ZZ-licht + M spr + klasse 1 endurance (verkocht)
SJEF (h'adelphos) L1 + 20

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:04

mooi dat het goed is afgelopen Haha!
Mijn pony is zaterdag getrapt en moest dan even 3 dagen rust hebben. Toe ging ik dinsdag naar les om even weer aan een vreemde omgeving te laten wennen en voor de afwisseling. AL die andere pony's waren best druk door het weer ( hagel onweer wind) en mijn pony wasde rustigste van allemaal Haha! hij viel bijna in slaap toen die andere pony's lekker aan t renne en bokken waren Haha! gekke pony!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie