Vandaag Veluweritje gemaakt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Vandaag Veluweritje gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 17:14

Jawel, vandaag met Joris op pad geweest. Naar Stroe, ik ken daar de weg een beetje en wist dat ik daar goed kon parkeren en dan gelijk op een ruiterpad zat. Weinig enge dingen om van onder de indruk te raken.
Op stal Joris op de trailer gezet en gaan rijden. Even wat herrie uit de trailer maar daarna werd het erg rustig. Verdacht rustig. Cool In Stroe bleek er gelukkig niets aan de hand te zijn.
Joris van de trailer gehaald, zadel erop, cap gepakt en gelijk richting het pad gewandeld. Daar erop en rijden maar. Hij vond het machtig *LOL* . in het begin was hij wel onder de indruk en erg wisselend. Dan erg voorwaarts, dan inhouden, dan van links naar rechts, stilstaan, wegdraven. Echt jong dus. Op een gegeven moment kwamen we een grote plas tegen en daar ging hij in de stop. Simpel en consequent gebleven en met 5 minuten stapte hij er doorheen *LOL* . Even heen en weer gestapt en toen weer verder. Stukje gegalopeerd en zodra we links weer terug konden hebben we dat gedaan. Op dat pad liet hij even zien dat hij voor een pony toch wel een machtige galop heeft Rock-on, dudes! . Mooi recht, krachtig en goed op het achterbeen gesprongen. Tong uitsteken Hij is ook al redelijk geschikt voor de cross. uit stap binnen 3 passen in galop. ~~}>

Al met al 1 uur en 15 minuten weggeweest. Veel gestapt met hem en het laatste stuk, ongeveer 25 minuten ernaast gewandeld. Lovers Een erg geslaagde rit kan ik wel zeggen. Ik heb weer dat Pennymeisjes gevoel. Die galop, daar ga ik vannacht van dromen denk ik. Dromen

Fiesta, freiberger, what else?


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 17:28

Zooo, dat klinkt goed. Het wordt echt een stoere bospony
Heb je al meer foto's van hem? Ik ben heel benieuwd. Moet hem toch eens in het echt komen meeten Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:26

Wat goed! Die Joris begint het helemaal door te krijgen! eb je toch weer een echte bospony.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:41

Leuk zeg Lachen Ze hebben daar altijd van die brede plassen he *LOL* Daar crosst mijn bospony altijd met volle vaart doorheen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:30

Klinkt leuk, ben je op de hei geweest bij Stroe richting Kootwijk of meer het bos in richting Voorthuizen?

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:38

Gaat goed met Joris . Was hij nu helemaal alleen of had je nog gezelschap?

MoniqueT

Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:49

Machtig, wij gaan zondag weer! En dan vanaf Kootwijkerbroek (Onder de Kastanje) richting Stroe en terug naar Kootwijk over de hei. Met de marathonwagen door die machtige plassen crossen ...

Is het erg nat of valt het mee? We zijn toch nu toe alleen in de zomer geweest, maar gaan nu drie dagen! Ik heb er hardstikke veel zin in.

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 16:25

Ilindra schreef:
Klinkt leuk, ben je op de hei geweest bij Stroe richting Kootwijk of meer het bos in richting Voorthuizen?

De hei op bij Stroe, richting Kootwijk. Hoog Buurlo was 12 km rijden, nu helaas nog te ver. Dat doe ik dan wel met trailer. Haha!

Fiesta, freiberger, what else?

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 16:28

MoniqueT schreef:
Machtig, wij gaan zondag weer! En dan vanaf Kootwijkerbroek (Onder de Kastanje) richting Stroe en terug naar Kootwijk over de hei. Met de marathonwagen door die machtige plassen crossen ...

Is het erg nat of valt het mee? We zijn toch nu toe alleen in de zomer geweest, maar gaan nu drie dagen! Ik heb er hardstikke veel zin in.

Natheid valt wel mee. Sommige stukken zijn slecht met veel plassen. andere stukken waren mooi droog. Met name bij de bosjes is het slecht.

Fiesta, freiberger, what else?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bloemetje75, IASCrawler, Mariett, Miran, nick_en_ik, Regenpier, schumiegirl, Spaansepony, Vagabondo en 90 bezoekers