modelkeuring fjorden te heemstede.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

modelkeuring fjorden te heemstede.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 17:24

hey, mijn superfjord thor is voorlopig model, maar omdat te volbrengen moet hij t modelschap behalen... ja en zul je denken, maar ik kan door zware rug klachten niet rijden en omdat hij daar ook moet springen
en hij dus gewoon door de hindernis heen rent, vraag ik m af hoe ik zit nou oplos?
en of er iemand is die ervaring heeft met dit soort keuringen voor fjorden en die m misschien wil rijden op die dag? hij verdient zijn premie echt waar maar ik moet m dit jaar nog rijden.. iemand ook een idee wanneer dat dit gehouden word???

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:26

wanneer zoek je iemand? Ik heb voor m'n eigen paardje (3mnd heb ik m nu) twee jaar een fjord bijgereden, en woon in Hoofddorp. Da's n kwartier fietsen vanaf de plek waar ie gekeurd moet worden.

catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 17:28

oh ja stom van me hij staat in hellevoetsluis zuidholland en die keuring is in heemstede? of wordt in hoenderloo gereden? (modelkeuring bedoel ik)

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:31

Dat weet ik niet, de enige keuring die ik weet is in Heemstede, maar wanneer die pcies is... geen idee. Anders even contact met het stamboek opnemen die kunnen het je vast vertellen! En ik lees nu ook dat hij niet goed kan springen. Is er bij jou een mogelijkheid om het te oefenen? Anders kunnen we een keertje proberen ofzo?

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:47

Ik heb je al ge-PBt.....

Fjordenmaniak

Berichten: 1337
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 14:45

je kan volgend jaar ook weer gewoon op voor model hoor. Als je straks wel weer kunt rijden kun je lekker rustig aan zelf hiervoor trainen.
Of natuurlijk een bijrijder laten rijden. Je mag ook een men- of trekproef met hem afleggen...

pamba

Berichten: 257
Geregistreerd: 13-11-02
Woonplaats: Oudeschild- Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:51

je moet dus een ibob proef afleggen. bij crucius ofzo iets. ben daar ook een keer geweest en volgens mij is dat in november.
Maar als je dit jaar voorlopig model bent geworden dan mag je het volgend najaar ook doen of dat moet inmiddels veranderd zijn maar ik weet niet beter dan dat je het niet meteen het zelfde jaar moet behalen