wie kent Toon Sprangers uit Made NB?

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

eponine

wie kent Toon Sprangers uit Made NB?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 06:49

Hoi,
wegens omstandigheden heb ik na lang overwegen mijn pony's moeten verkopen.
Ze zijn gekocht door Toon Sprangers uit Made(?), die eigenlijk handelaar is in kleinvee.
In de boekjes van de pony's had ik briefjes gedaan of de nieuwe eigenaar mij wil kontakteren.
Tot nog toe geen reakties.
Zijn er mensen van Bokt die in de afgelopen weken bij hem een shetlander hebben gekocht dan hoor ik het graag.
Ik ben erg benieuwd hoe het met de pony's gaat en waar ze staan, al weet ik dat 2 van de 6 nog niet verkocht zijn.
Alvast bedankt!!

bassistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 07:40

Ik heb er niets gekocht maar ken Toon wel, zal van het weekend wel eens kijken of je shetjes er nog staan.En zal wel ff vragen aan hem of hij de briefjes erin heeft laten zitten.

In loving memory of all the people and animals we've so sadly lost...................
Till we meet again somewhere..............

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 09:57

Ik ken hem ook. De eigenaar van mijn vroegere verzorgpony's deed regelmatig zaken met hem... Ik ben er niet erg enthousiast over... Hij woont touwens in Wagenberg, niet in Made. Tenminste, dat was een jaar of 6 geleden zo, misschien is hij intussen verhuist.

* To Belg, or not to Belg *

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 19:19

Ik ken hem ook, toen mijn ouders de boerderij kochten waar ik (ook14 jaar gewoond heb) hadden de vorige eigenaresse koeien van hem in de wei lopen. Een groot gedeelte van het land is apart verkocht, dus zagen wij hem regelmatig ivm met die koeien.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar hij gaat regelmatig met ponies naar de paardenmarkt in Den Bosch, althans een jaar of 4 geleden nog wel. Het is maar dat je het weet.

Ik vermoed dat je dit niet wilde horen maar, misschien kun je nog actie ondernemen ?

In the real world as in dreams, nothing is quite what it seems. (the book of counted sorrows)

Jeep Cherokee 2.8CRD grijs kenteken te koop : http://www.bokt.nl/markt/ad/430015/jeep ... s-kenteken

bassistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 08:09

Hij woont nog steeds in Wagenberg, ben er gisteren langs gereden en hij heeft er op het moment een stuk of 12 shetjes lopen.Dus ik vermoed dat die van jou er nog wel bijlopen.
Hij staat inderdaad wel regelmatig op paardenmarkten met verschillende soorten ponies

In loving memory of all the people and animals we've so sadly lost...................
Till we meet again somewhere..............

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie