Polly en haar ontsnappingen *zucht*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23446
Geregistreerd: 09-04-01

Polly en haar ontsnappingen *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 10:46

Ik wordt af en toe echt doodmoe van Polly.
Zoals waarschijnlijk welbekend zijn Polly en Katinka em vorige week gepeerd op de morgen dat ik kwam kijken of Katinka nog leefde na een niet al te fijne nacht.
En Polly heeft de smaak te pakken.
Van het weekend zijn ze er nog 3 keer vandoor gegaan, gelukkig konden ze niet van het terrein af.
We hebben toen extra stroomdraden opgehangen en dat werkte wel aardig geloof ik.
Nou was ik gisteren aan het mesten en Polly en Katinka liepen samen even in de uitloop wordt die kleine ineens helemaal gek.
Dus ik snel kijken, ik zag madam nog net richting de tuin wandelen, dus ik erachteraan, ik was echt nijdig op haar, toen wou ze natuurlijk ook de uitloop niet in.
Toen ze er eindelijk weer instond heb ik het stroom op de draden gezet en haar er even met haar neus ertegenaan gelokt Extreme duivel dat maakte wel indruk geloof ik..

't arme beest heeft ook zoveel energie, ik vind het gewoon sneu voor haar, ze staat daar maar op stal. Maar ja Katinka mag zich niet druk maken en aangezien ze dat diet zodra Polly weg is kan het even niet anders.
Ik longeer haar tegenwoordig elke avond even zodat ze de energie kwijt kan, maar das niet genoeg. Dus ik snap haar ontsnappingen ook wel, maar het is wel heel vervelend. Als ze gewoon blijft staan kan ze lekker de hele dag buiten staan...

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:12

Fijn he zo'n shetlander Knipoog .
Ben ik ff blij dat Dennis nu achter een 100% shet proof hek staat want hij kon d'r ook wat van hoor!

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 14:18

oh echt lastig hè.
ik zag de hoefjes van de kleine nog in het gras vanochtend duz ik was alweer bang dat ze hem gepeerd waren Tong uitsteken