verslag Laura in the USA (19/8 & 20/8)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-01 22:28

(Red. Karin: Door omstandigheden - gewoon lammigheid Haha! - plaats ik deze verslagjes nu pas, maar daarom zijn ze nog niet minder leuk! Geniet maar weer van Laura's verhalen!)

--------
De Laatste Nacht

Beste Mensen
Vandaag hebben we om half 9 alle paarden naar de vrachtwagen gebracht. John; ik dacht dat wij een grote paardenwagen hadden... nou hier konden er dus 15!!! in. Alle paarden stonden gewoon naast elkaar gepakt zonder schot ofzo.. aargh zou Iwaldo niet zo willen zien staan hoor! Nouja toen ze dus uitgezwaaid (minus eentje.. die wilde de ranch niet terugnemen en is naar een therapeutic riding program gegaan) Twee komen er waarschijnlijk niet meer terug want die waren te vervelend voor de ranch (qua eten en medicijnen) Kwijl(
Nou daarna de kids uitgezwaaid (oh ja gisteravond hele coole ceremonie gehad: iedereen had een kaars en het hele kamp was donker.. ten in een kring gestaan en gezongen enzo heeel mooi kan ik niet zo uitleggen)
en toen aan het werk.
29 stallen leeggeschept, alle waterbakken en voerbakken uitgewassen, afgedroogd en opgeslagen, alle beugels van de zadels af en schoongemaakt en opgeslagen, al het spul uit de grainroom. Alles leeg. Daar hebben we ongeveer 5 uur over gedaan. Toen nog de rest gehoplen met de docks binnenhalen enzo. Alle cabins afgesloten.. vanavond slapen we in de living room op de grond. Erg leuk want ik heb dus al mega last van mn rug door dat scheppen de hele dag met die &*^)&grepen.
Vanavond het laatste gesprek met de directors en dan mn geld aannemen haha! Morgenochtond om 6 uur staan we op want om 8 uur vertrekt de bus (en we moeten eerst nog naar het busstatio toe) Ik hoop echt dat ik een beetje kan slapen in de bus!!!
Nou in NY blijf ik in het ' Jazz on the Park hostel' naast Central Park, met 9 anderen. Alleen blijven die 2 dagen en ik dus 6... mmm.. nouja ik zie daar vast wel wat leuke mensen en anders ga ik egwoon Yuval opzoeken in een ander hotel. Niemand heeft me meer uitgenodigd om bij hun thuis te blijven Boos! (en Scruff mocht ik nou niet zo dus dat heb ik maar niet gedaan)
Nu mensen dat was het wel zo ongeveer.
Ik hop dat ik ergens in NY een internet cafe kan vinden (dus gewoon blijven mailen) en ik schrijf nog wel. Heel veel liefs en groetjes...
Laura

en het vervolg uit New York:

Hallo Allen
Hier in NY in de Hostel.. we hadden wat problemen met inchecken (reservation was gecanceled) maar we hebben uiteindelijk toch een kamer gekregen. Het is een heel tof schoon hostel met een eigen bar en een terras we hebben al wat leuke mensen ontmoet. De helft zit nou dronbken te worden en ik zit te internetten. Morgen statua of liberty bekijken en shoppen.
Hier is dus inet dus mailen!!
Liefs Laura